הלב אוהב, לב שבור, לב כואב, הלב שלי
תראה למה הפכת אותו כשאת שאתה כבר לא איתי
את כל מה שהיה אתה ניפצת כמו כלום
אמרת לי שזהו שהכל עכשיו נגמר
אבל תסביר לי למה הרסת את הכל עם סוף כזה מר?
מה ההבדל ביני לבינה?
למה היית חייב ללכת דווקא איתה?
ולמה חשבת שאני לא אבין ולא אדע
שבגדת בי עם אחרת והעדפת אותה
רק עליך חושבת ורק אותך רוצה
אבל אני יכולה להמשיך לרצות ולהמשיך לחשוב
אבל מה שאני יודעת באמת שאותי אתה לא תחזור לאהוב...
שיר ממש ממש ישר שליי..
לפני שנתיים =]..
מקווה שתאהבו.
אוהההבת מלא!
-עינב-





