זה יכל להיות משהו מיוחד
משהו שלא קורה כל יום
זה יכל להגיע עד לשמיי התכלת
אם היינו מנסים עם האהבה ללכת
זה יכל להיות מושלם וכל כך אמיתי
אני הרגשתי את האהבה עמוק בתוכי
מהצד ראו שאכפת, הכל התנהל מצוין
אני רציתי, אבל אצלך כלום לא היה מובן
זה יכל להיות יוצא דופן
מין סיפור אופייני לאגדות ילדים
כשאתה מגלם את הנסיך ואני את הנסיכה
וברקע שמיים עם המון זיקוקים
הכל התנפץ בין רגע,
כאילו לא היה ולא נברא
הכל קפא במקום,
ואני עדיין מחפשת לכך סיבה
הכל נהרס בכזאת מהירות
בלי להבין מה פשר המצב
אני חיכיתי לאות, לסוג של סימן
כדי לראותך אליי שב
זה יכל להיות משהו מיוחד
משהו שלא קורה כל יום
זה יכל להגיע עד לשמיי התכלת
אם היינו מנסים עם האהבה ללכת
הכל כבר הסתיים
עכשיו כבר מאוחר מידי
ההפסד כולו שלך
אז אל תנסה לחזור אליי ..
אל תנסו להביןן .. :/
לירנוווושששששששששש
יפשלייי
אני ירביץ לך! מזה להיות עצובההה ועוד בגללו
אני רוצה חיוךך ועכשיוו
תביני לא חסר לך כלום את יפה חכמה ובנאדם מדהייייםםם
הגבר שךל החיים שלך עוד יבוא
עם ההוא לא בא כנראה שהוא לא בשבילך וה' פשוט חסך לך
את הכאב ואת שברון הלב
תקחי את זה ככה שהוא פשוט לא הזיווג שלך
והאחד שלך עוד בדרך
ושהוא יגיע את פשוט תדעייי
אני לא רוצה שתיהיה עצובה..!!!
עכשיווו חיוך ענקיייייייי
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואל תשכחי שאני פה שבילךךךךךךךך
ואת פשוט כישרוןןן
מדהים כמו כל משהוא שאת כותבתתת
אז אל תפסיקיי. . . .
מור'צי 😊
אני כבר על סף ייאוש, הוא לא יוצא לי מהראש, ובטח שלא מהלב מורצ'י ....
אוףף אני כל כך מבינה אותךך ://
אני גם מנסה לשכוח מישהו וזה ממש לא הולךך..פשוט לא יוצא מהראש..:|
אני מסכימה עם מורצ'י שאף אחד לא צריך לגרום לךך להיות עצובהה, אבל אני יודעת שזה קשהה..
אני בטוחה שככל שהזמן יעבור תצליחי להתגבר עליו..
הקטע מדהיםם..יש לך כתיבה כל כך מרגשתת..
אוהבת אותךך ותמיד פה בשבילךך !
ליאני
תודה ליאני, אוהבת אותך ..
מקווה ששתינו נמשיך הלאה ונתאפס על עצמנו כבר ..