היא רוצה ללכת
ושוב נופלת
היא רוצה להמשיך
אך בסוף נשארת
היא רוצה לגעת
אך לבסוף היא מוותרת.
בסוף הכל נשאר כמו שהיה
שום דבר לא השתנה
הרגליים, הן לבד הולכות
ובעצם.. כאן דרכינו נפרדות.
היא רוצה לראות
אך אינה מסוגלת
היא רוצה לחלון
אבל לא רוצה להשלות
רוצה להרגיש
אך היא שוב פוחדת.
בסוף הכל נשאר כמו שהיה
שום דבר לא השתנה
הרגליים, הן לבד הולכות
ובעצם.. כאן דרכינו נפרדות
היא רוצה לדעת
היא כל כך מתגעגעת
היא רוצה לאהוב
אך פוחדת מהמכאוב
היא רוצה לתת לך את הלב
אך חוששת מהכאב
היא כל כך פוחדת..
שבסוף היא פשוט מ.ו.ו.ת.ר.ת
בסוף הכל נשאר כמו שהיה
שום דבר לא השתנה
הרגליים, הן לבד הולכות
ובעצם.. כאן דרכינו נפרדות
רותםם מתוקההה פשוטטטטט פשוטטטט מדהיםםם!!!
אני מקנא בך שאת כותבת ככה =]
יש לי כלכך הרבה דברים על הלב ואני לא מצליח כלכך להוציא את זה בכתיבה =\
=[[ ועדיייין לא דיברנו
את פשוט מוכשרררררררררררת
אין זה מושלם!
אהבתי נורא נוראאא
תעשי עם זה משהואאא
פשוט מושלם
מור'צי 😊
יאא רותם מאמי
איזה שיר עצובבב
רואים שזה בא מהלב
מאמי תהיי חזקה יהיה טוב
ותמשיכי לכתוב יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוו איזה קטע מהמםם !!
את כותבת פשוט מדהיםם !!
אהבתיי [[:
אוהבת אותךך
ליאני 😊
רותם מאמייי את כותבת פשווטט מ ו ש ל ם ! ! !
אאיןן לי מילים אחרותתת #*!
ממש שיר מהמםם!!
ואת כותבת מהמם..
תמשיכי ככה לכתובב..
אוהבתת..
-עינב-
וואו רותמייקק.. מדהים ..~
ממש אהבתי 😊 😊
מדבר להרבה אנשים אני משערת ..
כתיבה סוחפת, אל תפסיקי לכתוב ..
תודהההה
לכולכםםםםםםםםםםם
יוני - תודה מאמיייי
גם על כל המחמאות בובייי
וגם על השיחה אתמוללללל
אוחחחח כמה פרקתייי עלייךךךך
חח
חפרתי הא?! סורי :|
אוהבת אותך המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
תשמור על קשר מאמייייי
מורצ'י - אוחחח מה אני יעשה איתך?
ימושלמתתת אחתתת
גאדד איזה תגובוותתת חולה עלייךךךךךךךךךךךךך
תודה בוביייי
שמחה שאהבתתת
אוהבת אותך המוןןן
מורני- תודה בובייי
שמחה שאהבתתתת
נעלמת לי הא?! לשחי מדיי פעם הודעה באייסייי
מווווווווואאאהההההה
ליאן- תודה בובייי
שמחה שאהבתתת
ומי שמדברת על מוכשרות הא?!
את כישרון מהלךך בובייי
עינב- תודה בוביי
שמחה שאהבתתתת
אם באלך כנסי אליי לאייסי 214708921
אוהבת אותך המוןןןן
פוצ'יתתתתתת
יפה שליייי
תודה רבה לך על התגובהההההה
שמחה שאהבת בובייייי
מוואאהההההההה
רותמי =]
וואיי וואיי איך מדבר
מאמי אהבתתתתתי =]]]
תמשיכי לכתובב
אמאאאאאאאאאא
איזה יפהההההה=[[
אהבתייייי
התגעגעתי לשיריםם שלךךך =]]
מואאאאאה
-דניאלו'ש-
בננותת
תודהה רבה לכןןןןן
שמחה שאהבתןןןןן
דניאלי - כנסי אליי לאייסי אם באלך 214708921
מווואאהה
אוהבת המוןן
רותמי =]