" . . המילים שאני רוצה לומר
כבר לא מביעות את אותה תחושה ,
הנשימות שמנסות להסתדר שאתה מולי
כבר לא מציינות את אותה הרגשה .
כבר לא קיימת אותה התמימות
נאמר כבר - כמעט הכל ,
ולעיתים זה כה חסר משמעות
לשנות את מה שרק הזמן יכול .
המילים שאמרתי לך
כבר לא מלווים בפחדים ,
הנשימות שנשמתי שנעמדת מולי
כבר הסתדרו והרגש איתם .
כבר לא קיימת אותה התמימות
נאמר כבר - כמעט הכל ,
ולעיתים זה כה חסר משמעות
לשנות את מה שרק הזמן יכול .
פותחת מחברת וכותבת על כל דף משפט
מכניסה למגירה ונועלת עם מפתח ,
רק ביום שנהיה ביחד - מאושרים
אני אשתחרר ואראה איך החשש בורח .
כי בינתיים אני לא יודעת -
מה באמת הגורל טומן בתוכו ,
אני רק מאמינה שיהיה טוב
איתך או בלעדייך ! . . "
טוב את האמת המון זמן לא כתבתי,
המילים פה נשפכו לי על הדף . .
ניסיתי לתאר חלק ממה שאני מרגישה,
אולי יצא קצת לא ברור /=
אוהבבבבבת 3>
מאמייי מהמםם..
ולפי מה שהבנתיי.. אני מקווה שזה נכוןן..
שאת התגברת עליוו..!!
אם זה באמת ככה.
אז שמחה בשבילך שהצלחת לעשות את זה..
בכל זאת.. יצא יפהה ומהמםם!
אוההבת
-עינב-
ואוו זה מדהים מאמי,
ממש אהבתי..
- יהיה טוב! הכול יסתדר לטובה.. -
אם את צריכה לדבר, אני פה :]
מוואה עננקית
ארוסה שלי,
אני כ"כ מצטער על אתמול שלא הייתי לך לאוזן קשבת..
יש לי כ"כ הרבה מה להגיד לך,
כ"כ הרבה דברים שיכולים להראות לך הזדהות,הבנה..
אאני מטורף עלייך ילדה שלי,ואני רוצה שתהיי מאושרת!
תשקלי מה את רוצה לעשות.. מה הכי טוב-> ב ש ב י ל ך!!!!!!!
אם את צריכה לדבר,אז אני פה..
ואת תמיד יכולה להתקשר..
אוהב אותך ארוסה מדהימה שלי!3>
אל תהיי עצובה... לא אוהבב את זה!
ואאני גם לא אוהב ת'גששם..
וגשם יורד רק כשמלאכים כמוך בוכים..אז אל תבכי!
אמאאאא
זה כל כך יפהההה
תותי את פשואט כישרון
כתיבה מדהימהה
אהבתי נוררררררררא
וזה יראה לך נדוש אבל הכול טובה ויסתדר בסופו של דבר
רק לא לאבד את התקווה ולהישאר עם חיוך ...תמיד
אבל תמיד פה בשבילךךךך
מור'צי 😊
יואאאו נשמות שלי אתם ( :
לאכול אתככם חחח
ת ו ד ה !
אני ממ בואו נגיד שהכל אצלנו משחקים
הקטע ששנינו רוציים, עזבו מסובך לאללה . .
נקווה לטוב [:
ארוווסי דבר איתי מידדדד,
חחח שנייה נשלח הודעה 😛
וואו איזה קטעע יפהה [[:
יש לך כתיבה מדהימהה !
אוהבתת מלאא
ליאני (:
וואיייייי איזה כתיבההה
איזה שיררר
מאמיי את פשוט מוכשרתתת
ממש ממש ממש~!@
אני חולה על הכתיבה שלךך
מאוהבת בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ומטורפת על השיר הזה בוביייייייייייייייייייייייייייייי
תשמרי על קשר מותקקקק
אוהבת אותך המוןןןן
רותמי =]
תודה יפתתי [ :
אוהבת אותךךך 3>
ואווווווווווווווווו
מדהיםםםםםםםםם\
אם הייתי צריכה לכתוב מה שאני מרגישה[כמעט בדיוק כמוך]
זה היה יוצא לי הרבהההההה יותר מבולבל ולא מובגן
פשוט כישרונית
לאב יו3>
גלושלך
איזה מתוקה [:
תודה רבבבה מאאאמי
אווהבת 33>