רוצה לברוח
רוצה לשכוח
ללכת ולא לחזור
רוצה הכל לשבור
רוצה ללכת למקום אחר
מקום שבו אני יסתדר יותר
שיהיה לי שם טוב
שאני יוכל באמת לאהוב
באמת לחייך, באמת לצחוק
רוצה את הכל למחוק
שונאת שזה ככה
את השקר, את הלכלוך ,את הצביעות
בחיי כבר עדיף למות
איף אפשר להסתדר במקום כזה
איך אפשר לאהוב את זה פה
עם כל הרוע וכל הטינופת
הלוואי ולא הייתי פה בכלל
הלוואי שיהיה לי יותר קל
לא אוהבת אף-אחד
ואף-אחד לא אוהב אותי
רוצה לברוח
רוצה לשכוח
ללכת ולא לחזור
נכתב עלייי.. על כל מה שעובר עלי עכשיווו =/////
ד-י-כ-א-ו-ן





