כתבתי עכשיו..
ממש חשוב לי שתגיבו!
והנה אותה התחושה המוכרת,
התחושה הזאת,
של עולם אחר-
עולם טוב יותר.
ושוב הכאב הזה,
הדם שנוזל.
אותם הפצעים והכאבים.
היא עשתה הכל למענו,
והוא?
הוא דאג רק לעצמו,
ולצרכים שלו.
והנה שוב הם יושבים ביחד באותו המקום הארור.
מתמכרים שוב לאותה התחושה המוכרת ואהובה.
הוא דרדר אותה לסמים,
לזנות.
הוא היכה אותה,
הכאיב לה,
השפיל אותה.
והיא?
היא הייתה עיוורת מאהבה.
היום היא יודעת שהחיים שלה נהרסו,
והם לא יחזרו להיות אותו הדבר.
היא לא יודעת,
שהוא,
אותו אחד שגרר אותה לזה-
מצטער על הרגע הזה,
והיא לא יודעת שהוא,
אותה אחד שהכאיב לה,
אהב אותה באמת.
😁





