וואו זה מדהיםםם !!
כל כך התחברתי לקטעע..
יש לך כתיבה ממש יפהה [:
אוהבתת
ליאני (:
איןןן את פשוטטט
כישרוניתתתתתתתתתתתתתת
כמו תמידדדדד
שלמותתתתת
מדהיייםםם
מעלףףף
מדהיםםםםםםםםםםם
חייבת לעשות עם זה משהואא
אהבתי נוראאאאאאאאאאאאא
אל תפסיקייי. . .
מואהההההההההההההההה
לפ יווווו
מור'צי 😊
שניני מאמי שלי
את כותבת בצורה מדהימה
תהיי חזקה ותלחמי אל תתייאשי בובה
אני בטוחה שהוא יבין בסופו של דבר
מי אוהבת אותו ומה הוא מפסיד!
אל תתייאשי בובה
גם אם את עוברת תקופה קשה
היא תעבור את תיראי
רק תלחמי אם את צריכה משהו תגידי לי חופשי
אוהבת אותך והתגעגעתי אליך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזהה מדהייםםםםם
יש לך כתיבה זורמת וזה פשוט מ-ה-מ-ם
בהצלחה מאמייי =]
-דניאלו'ש-