כמה אשליות שהתנפצו בין רגע
כואב לי יותר מאי פעם
בגדת לי באמונה באהבה
איזה עיוורת הייתי
איך לא הבנתי
איך לא ראיתי
הדמעות עולות שאני רושמת את זה
כי אני אוהבת אותך
עדיין
גם שאני יודעת שאתה בגדת בי
זילזלת בי
לא אהבת אותי אף פעם
שיקרת לי
לעגת ליי
מה לא עשית לי
ואני כמו תמימה הלכתי אחריך לכול מקום
ולכול דבר
אני אוהבת אותך אמרת
אבל ה' יודע למה התכוונת
איך אתה יכול לאוהב אותי ולהיות עוד עם 4 בנות
איךך?!
איך אתה נותן לו לחיות עם זה
איך?!
לעזזל אני לא מבינה
למה הוא עושה לי את זהה
למהה?? למה זה מגיע ליי?
מה עשיתי לך?
למה נתת לי להתאהב בו ככה?!
למה נתת לי לפול ככה?!
איך קמים ועומדים על הרגלים אחרי דבר כזה.?
איך אני יקום מחר בבוקר?
מה אני יעשה איך אני יתנהג..אליו?
שהוא לא יודע כלום ממה שאני יודעת
הוא עדיין מאמין שאני אותה תמימה טיפשה שאוהבת אותו
ואני באמת אוהבת אותוו
תקח אותו ממני אני מתחננת
תוציא אותו מהנשמה שלי
אני לא רוצה לאהוב אותו
אני לא רוצה!
בבקשה אלוהים תן לי לשכוח
תן לי להמשיך הלאה בחיים..
אבל איך?! איך אפשר..?
שנה אני מאמינה לוו
שנה! לא חודש לא חודשיים..
למה אני בוכה למה? זה כואב לו ככה גם?
הוא שומע בכלל
הוא מרגיש משהו?
סכין שחתכה לי את הלב
ליותר מ2 חתיכות
סכין שפגעה בי
ואני לא יכולה להוציא אותה
היא עוד תהרוג אותי
היא כבר שברה אותי
והכול בגללך..
הייתי חייבת לפרוק =[ זה אמיתי...זה מה שעובר עליי עכשיו..אחרי שנה של תמימות
עצובבב:[
איזה דפוק אמאאא
להיות איתך ועם עוד 4 איך הוא לא מתבייש?!
רואים שהוא עדיין לא התבגר
אני חושבת שאת צריכה לתת זמן לעצמך קצת זמן
שיגרום לך להבין שהוא לא שווה אותך ובטח שלא את הדמעות והכאב שאת עוברת
אחרי שנה שאת מאמינה לו והוא גרם לך להרגיש שהוא רק שלך
והיה לך אמון בו אני לא חושבת שכדי שתמשיכי לאהוב אותו
כי זה מזיק רק לך יש עוד הרבה גדים בים כמה שזה נראה משפט נדוש
אבל זה הכי נכון שיש. את עדיין צעירה
וזה הזמן שלך לאהוב להשתגע ולעשות מה שבראש שלך
לא לקבור את עצמך בים של כאבים,דכויות וכאלה
צאי לבלות תהני מהחיים כי הם קצרים ועוברים בטיייייל!
תנסי לשכוח אותו תצאי עם אחרים
כי לא מגיע לך להמשיך לסבול ועוד על מישהוא שלא שווה את זה
והאנרגיות שאת מוציאה עליו!!
אני מקווה שתתעודדי ותעברי את זה .הכול תלוי בך :]
אוהבתךך הכי שישששששש
ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
:[[
אני לא מאמינה שהוא עשה לך דבר כזה ! איך הוא מעיז ?! לפגוע ככה ברגשות של בנאדם..
תאמיני לי, הוא לא שווה אותך !
תנסי לשכוח ממנו ולהמשיך הלאה..אין טעם לבזבז אנרגיות על מישהו כמוהו..
יש את המשפט הנדוש [והנכון לפי דעתי] - "מי שגורם לך לבכות לא שווה את הדמעות שלך"
בקיצור, תנסי להתגבר עליו ולעשות כל מה שאת יכולה כדי לשכוח ממנו..
אוהבתת ותמיד פה בשבילךך
ליאני [:
עם ליאן ומוררר
הוא לא שווה כלוםםם
לא אותך ולא אף אחת אחרתת!!!
תעברי הלאה אל תסבלי בגלל זהה
אני עוד לא מעקלת כלום
בנתיים זה נראה לי סיוט שאני עוד רגע יתעורר ממנו אבל זה סיוט גדול מידי
במיוחד שאני לא אמורה לדעת כלום...
זה דיי מסובך...כאילו אני שמעתי מילד אחד את כול הדברים ואני דיי יודעת בבירו שהכול נכון ואני צריכה לשתוק ואסור לי להגיד לו על זה כלום
ואני לא יודעת איך לחתוך ומה יהיה עכשיו..
אבל בטוח יהיה טוב..בע"ה =\
QUOTE (פיקולו @ 06/11/2006) עצובבב:[
איזה דפוק אמאאא
להיות איתך ועם עוד 4 איך הוא לא מתבייש?!
רואים שהוא עדיין לא התבגר
אני חושבת שאת צריכה לתת זמן לעצמך קצת זמן
שיגרום לך להבין שהוא לא שווה אותך ובטח שלא את הדמעות והכאב שאת עוברת
אחרי שנה שאת מאמינה לו והוא גרם לך להרגיש שהוא רק שלך
והיה לך אמון בו אני לא חושבת שכדי שתמשיכי לאהוב אותו
כי זה מזיק רק לך יש עוד הרבה גדים בים כמה שזה נראה משפט נדוש
אבל זה הכי נכון שיש. את עדיין צעירה
וזה הזמן שלך לאהוב להשתגע ולעשות מה שבראש שלך
לא לקבור את עצמך בים של כאבים,דכויות וכאלה
צאי לבלות תהני מהחיים כי הם קצרים ועוברים בטיייייל!
תנסי לשכוח אותו תצאי עם אחרים
כי לא מגיע לך להמשיך לסבול ועוד על מישהוא שלא שווה את זה
והאנרגיות שאת מוציאה עליו!!
אני מקווה שתתעודדי ותעברי את זה .הכול תלוי בך :]
אוהבתךך הכי שישששששש
ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
מסכימה עם כל מיללהה!!
לא שווה גרוש ממך החרא הקטן הזההה...!!
תעיפי אותו קבנניממאטט.. כמה שזה קשהה..
את חייבת להתגבר על זה ולעשות את זה..
ולהוציא את עצמך מהסבל הזה שהוא הכניס אותך ושאת אחריו נכנסת אליו..
QUOTE (einavush @ 07/11/2006) QUOTE (פיקולו @ 06/11/2006) עצובבב:[
איזה דפוק אמאאא
להיות איתך ועם עוד 4 איך הוא לא מתבייש?!
רואים שהוא עדיין לא התבגר
אני חושבת שאת צריכה לתת זמן לעצמך קצת זמן
שיגרום לך להבין שהוא לא שווה אותך ובטח שלא את הדמעות והכאב שאת עוברת
אחרי שנה שאת מאמינה לו והוא גרם לך להרגיש שהוא רק שלך
והיה לך אמון בו אני לא חושבת שכדי שתמשיכי לאהוב אותו
כי זה מזיק רק לך יש עוד הרבה גדים בים כמה שזה נראה משפט נדוש
אבל זה הכי נכון שיש. את עדיין צעירה
וזה הזמן שלך לאהוב להשתגע ולעשות מה שבראש שלך
לא לקבור את עצמך בים של כאבים,דכויות וכאלה
צאי לבלות תהני מהחיים כי הם קצרים ועוברים בטיייייל!
תנסי לשכוח אותו תצאי עם אחרים
כי לא מגיע לך להמשיך לסבול ועוד על מישהוא שלא שווה את זה
והאנרגיות שאת מוציאה עליו!!
אני מקווה שתתעודדי ותעברי את זה .הכול תלוי בך :]
אוהבתךך הכי שישששששש
ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
מסכימה עם כל מיללהה!!
לא שווה גרוש ממך החרא הקטן הזההה...!!
תעיפי אותו קבנניממאטט.. כמה שזה קשהה..
את חייבת להתגבר על זה ולעשות את זה..
ולהוציא את עצמך מהסבל הזה שהוא הכניס אותך ושאת אחריו נכנסת אליו..
אל תדאגו אני יעשה את זה בע"ה
כמה שזה קשה..
וכואבב אני יחתוךך והפעם לתמיד..
ואת אמרת רואים שהוא לא התבגר...הוא כבר בן 19!!1 והוא לא התבגר הדפוק הזה
תודה שהגבתם זה היה חשוב ליי..