אני יודעת שהחיים ממשיכים
אפילו שאתה לא מצלצל
אני יודעת שהיום יחלוף
אפילו שאתה לא קרוב
אני יודעת שעם הזמן אני אשכח
אפילו שכרגע זה נראה כל כך לא הגיוני
אני יודעת שאני איתך אני לא עצמי
ושבלעדייך עצוב לי
והאם זה משנה לך ?
האם אכפת ?
האם אתה מודע למה אתה גורם
ברגע שאתה משאיר אותי כאן לבד ?
מחכה ליד הטלפון,
כדי לא לפספס את הצלצול
לענות לאותה השיחה שאולי לעולם,
לעולם לא תתבצע ..
אתה יודע שאכפת לי ממך
אפילו יותר מידי
אתה יודע שנגעת בי
אפילו שקצת לא היה כדאי
אתה יודע שאני אתן הכל
אפילו שכלל לא מגיע
אתה יודע שאני אמשיך לחכות
אפילו שאולי לא תופיע
והאם זה משנה לך ?
האם אכפת ?
האם אתה מודע למה אתה גורם
ברגע שאתה משאיר אותי כאן לבד ?
מחכה ליד הטלפון,
כדי לא לפספס אף צלצול
לענות לאותה השיחה שאולי לעולם,
לעולם לא תתבצע ..
אם ואם ואם. . . . .
לירנווושששש יפשלי,
חיים רק פעם אחת,אני בטוחה שאת יודעת זה
אני חושבת שעם את רוצה אותו כל כך את לא צריכה לוותר
לפחות לדעת,חשבתי על מה שדיברנו דיי הרבה
וזה פשוט לא הגיוני לשבת ולחכות כי לא תיהיה הזדמנות שניה
זה הזמן שלך כי לשבת ולבזבז את הזמן שלך על מישהו
שאת לא יודעת אם. . . זה לדעתי חסר כל משמעות
אז קחי נשימה ארוכה ותצאי אליו תעשי מה שהלב
שלך מרגיש באותו רגע
אל תחכי למה שאוליי יכול לקרות או עם הוא יצלצל הוא יקרה
פשוט תעשי את זה ולמה? כי את רוצה!
כי זה מה שאת מרגישה! ואת חייבת לדעת הכול ואת יודעת
על מה אני מדברת כי עם לא ,חבל על ה-ז-מ-ן שלךשהוא יקר😊
כי אוליי בזמן הזה את תמצאי את הבחור שחיכית לו כל החיים
פשוט תעשי את זהההה!
את חייבת:]
אוהבתך מלאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן ודברי איתי באייסי
ו...מוכשרררררררררת כמו תמידדדד
מואההההה!!
מור'צי 😊
:[[
קטע מדהים..הכתיבה שלך, כרגיל, מרגשת..
אני חושבת בדיוק כמו מורצ'י.. אין סיבה שתחכי למשהו שאת יודעת שלא יקרה, חבל על הזמן.. תנסי לעשות דברים אחרים ולהפסיק לחשוב עליו..
אוהבתת מלאא
ליאני [:
אוי ריגשת ! 😢
תמיד תמיד תמיד
אני מתחברת למה שאת כותבת !
יהיה בסדר יפה שלי דברי איתי אוהבת אותך [ : , 3>
אוף יפות שלי, ומורצ'י בפרט, הלוואי וזה היה כזה פשוט ... :/
עזבו, אני ויתרתי.. יבואו אחרים ..
רק חבל שהם לא יהיו כמוהו .. 😢 ..
תביני לירנוש ויתרת כן.אבל זה לא אומר
שויתרת גם על אהבות אחרות ואפילו יותר טובות
את צריכה מישהוא שיעריך אותך ויאהב אותך הכי שיש
לא שיהיו לו דברים אחרים וסדר עדיפויות אחר
אני מאמינה שהאהבה עוד תגיע
ושהיא תגיע אני מאחלת לך רק טוב
ושתיהיה מאושרררת. . . !!
כי זבה מגיע לך!
עכשיו זה רק עיניין של זמן
חיוך:] עיניים: וכולם נופלים ברשת חיחיח
בהצלחהההההההההההה
אוהבתךךך
ופה בשבילךךך תמיד
מור'צי 😊
מורצ'י את מלכה, אין .. את פשוט מלכה ..
באמת תודה על כל העידוד והתמיכה, ובכלל על האוזן הקשבת ..
ואת צודקת, ואני גם חושבת ככה.. אבל את יודעת איך זה..
כשאת נתפסת על מישהו, ללב קצת קשה להרפות, אפילו שהכל מראה לו שזה הדבר הכי נכון לעשות..
תאמיני לי לירני יקרה לך עוד המון
מבטים כאלה פעמיות לב חזקות ומהירות
פרפרים בבטן חולמניות וכל מה שקשור בתאהבות
הוא לא הבן היחידי בעולם
ויש יותר טובים ממנו ובטח שיודעים לאהוב כמו שצריך
רק אל תאבדי התקוות כי בלעדייהם מה אנחנו שווים
הרבה חיוכיםםםםםםםםםםם
אוהבתךךךךךך!!
מור'צי
:/ ...
לאב יו מורצ'י , תודה על הכל ..