מאמי כתבת והסברתי לך כבר שזה
לא מתאים לפורום הזה
ביקשת ברכה על זה שהיא נפטרה
ושמתי את זה בפורום מה שבראש ועזרתי לך!
שירים יש פורום מתאים לשירים
תתאימי בבקשה את האשכולות שלך...
עזרתי לך והעברתי...
כתבתי לך עכשיו מקווה שתאהבי:
עיניים כחולות וחיוך של מלאך,
את כולם בשנייה הקסמת!
אנשים הביטו ולא האמינו
איך אלוהים ילדה כזאת לקח להבין רצינו...
נזכרים במטבך, רוצים להיות קרובים אל ליבך...
אך את עכשיו בין העננים
ואנו כאן כולנו בוכים!
ילדה כמוך אין ולא תהיה גם בסרטים!
ממך אלוהים מבקשים שעליה תשמור,
ששקט ושלווה תתן לה המון!
לקחת אוצר והיא לא תשוב לעולם,
כואב לנו בלב, זה עצוב ואכזר!
ילדה... אם רק היית יודעת כמה כולנו אוהבים...
אולי לחיים לא היית נותנת לקחת אותך באף אחד מהרגעים!
רוצים שתהיי שוב לצידנו,
רוצים שתראי את כל אהבתנו!
אך את לא תשובי לעולם,
מה שהיה לא ישוב עוד אף פעם!
שולחים לך את אהבתנו
ורוצים שתראי את כאבנו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*