שוב גרמת לי לבכות,
זה לא ברור לי כ"כ איך כל פעם מחדש את מאכזבת אותי ..
איך את מצליחה בכללל ? .. אני יודעת שאת כזו, ובכל זאת,
זה מפתיע אותי כללל פעם מחדש !, איך שאת נתפלת אליי,
מחפשת אותי, כיאילו זו רק אני .. תמיד אני ..
את שונאת א ו ת י רוב הזמן ..
ונכון, כבר הפסקתי להיות בסדר איתך ..
ואת יודעת למה זה ?, כי זה מה שאת לימדת אותי לתת ..
זה מה שלמדתי ממך , לצעוק , לקלל, ללכלך הככככל,
את נתת לי רק דברים רעים ..
אני ל א רווווצה להיות כמוך כשאני אגדל ..
אני פוחדת להיות כמוך .. את ר ע ה ..
בסוף תשארי בלי כלום ..
אני לא מבינה איך לאבא עדיין לא נמאס ממך ..
אני בעצם כן מבינה ..
אבא הוא זה שאוהב אותנו ,
הוא נותן לי אההההבה יותר מכולם , הוא מראה לי שאכפת לו ממני ..
והוא נשאר איתךך רק כי הוא חושב שזה לא יעשה לנו טוב אם תפרדו ..
ואת ?,
זה שאת קונה לי , ונותנת לי כשאני צריכה לפעמים ..
זה לא מה שיגרום לי לאהוב אותך ..
את לא מנייחההה לי, אני לא יכולהה..
בגללךך אני לא סוווובבבבבבבבלת לצאת מהחדר ..
אני נועלת אותה, כי אני לא מרגישה בנוחח כשהיא פתוחה ..
שחחחחסס וחלילה לא תשמעי שאני מדברת עם ידיד שלי, או עםם חברה שלי על דברים
שלא נוח לך לשמוע ..
אני צריכה תמיד להסתכלל על מה שיש לכולםםם ולי אין, ה ח ו פ ש הזה ..
של ללכת לאן שבא לי .. בהרגשה טובה, שזה בסדר ..
שלא יכעסו עליי ויציקו לי אח"כ ויזכירווו לי את זה כלל רגע ..
אניי לא מבייייייינהה למה אני חיייבת להיות איתך ?
לשמועעע אותך ?
להכיררר בךך בתורר אמא שלייי ?
אנייייי לא רוצה אותךךך בתוור אמא שלייי !
נ מ א ס לי מממךךך !
אתת לא מבינה את זה ?
את מגעילה אותי ..
ואנייי מקוווה שבסוף תביני, ותלמדייי לגלגוללל הבא אוליי
שלהיות צבבוע שקקקקרררררן ומלוככלך זה לא נותןןן כלום ..
אני לא אוהבת אותך יותר,
פעם היית חשובה לי ..
פעם הרגשתי שיש לי אמא ..
היום ?
אני כבר לא רוצה שתיהיה לי אמא ..
וואי , זה עצוווב :\
את כועסססת .
ואני מבייינה כ"כ . @
מקווה שהככל יסתתדר בוובי
אגב ,
נראאללי שזה לא כ"כ קששור
לפורררום הזה .
בקטטנננה
זה שאת קונה לי , ונותנת לי כשאני צריכה לפעמים ..
זה לא מה שיגרום לי לאהוב אותך ..
ממבין את הקטטע הזה^^^,במאאת האחוזים..רק עם אבא שלי..
ותשמעי,אני יודע שזה יישמע מטומטטם ואידיוטי,
ואולי עכשיו זה ה-כ-י לי ייראה לך הגיוני בעליל,אבל
היא עושה את זה רק מאהבה,מדאגה..
ואולי הדרך שבה היא עושה את זה לא הכי נכונה,אבל אל תרימי ידיים
ותגידי דברים כאלו כי היא אמא שלך,היא זו שבלעדייה-לא היית קיימת!
היא זו שנתנה לך חיים ויצרה אותך..
תדברי איתה,
תשבבו וופששוט צדברו ותסבירי לה הכול..
וגם אם יהיה קשה בהתחלה,אני מאמין שאח"כ את תתעלמי
מההרגשה הלא נוחה ותתחילי לשפוך מה שיש לך על הלב..
בהצלחה מאמי!
וזה באמת לא מתאים לפה,אז אני מעביר לך..
להבא תתאימי אשכולות בבקשה..
יו מאמי אני כ"כ מצטערת לשמועעע..!!
ואושרי.. אני חושבת שכבר היא לא יכולה לדבר עם אמא שלה אם היא הגיעה למצב כזה..
אני חושבת שהקשר שלה עם אמא שלה הוא כרגע כבר אבודד...
אם היא הגיעה למצב כזה שככה היא כועסת על אמא שלה.. ומאוכזבת ממנה.. וכבר לא מסוגלת לקרוא לה אמא..
זה משו שצריך לפתור אותו בדרך מסויימת שהיא הרבה יותר מדיבור..
לא יודעת איך.. כי אני לא הייתי במצב הזה..
אבל צריך לחשוב על משו..
כי קשר עם אמא הוא באמת הדבר (לדעתי) הכי חשוב בעולם...
כי אחרי הכל היא באמת זו שייצרה אותך..
ומאמיי...(זו שכתבה את ההודעה) תנסו אולי איכשהו עם טיפול או משו לנסות לסדר את העניים..
וזה באמת עצוב לשמוע שהקשר שלכם נראה ככה.. =/
אז מאמי אני מקווה שאיכשהו תצליחלו לפתור הכל אולי עוד כמה שנים אפילו..
ושהכל יראה יותר טוב בניכים!
אוהבבתת!
-עינב-
איך את מעזה לדבר ככה על אמא ?!
א-מ-א את קולטת? היא ילדה אותך, יצרה אותך, בזכותה את מה שאת!
בגלל שהיא לא מסכימה איתך? בגלל שהיא אולי קצת פרימיטיבית וקשה לה לשמוע דברים?!
אולי את לא יודעת שעוברים גם עלייה דברים ובגלל זה היא מתנהגת לא יפה וזה ניראה לך אישי ?
איך אפשר בכלל להוציא כאלה מילים על מישהי שעברה כ"כ הרבה סבל בלהוציא אותך מהבטן שלה, בלסחוב אותך 9 חודשים, בלגדל אותך, בלצאת לעבוד כדיי שיהיה לך הכל . .
תחשבי על המעשים שלך אולי תוכלי להבין מה גורם לה להתנהג ככה .
ויכול להיות שהמצב הוא באמת לא טוב, אני לא אומרת שלא.
אבל במקום לבזבז זמן בלדבר עלייה לא יפה אולי תנסי לפתור את זה ?
ואני ממש לא באה לשפוט אותך, אפילו שניראה שהגישה שלי היא קצת תוקפנית,
מראש מצטערת זאת לא הכוונה.. הכוונה היא שתקלטי - כ-ב-ו-ד !
זה לא סתם עוד מישהי, יש רק אחת כמוהה .
לידור אוצר שלי, אני כל כך איתך !
פשוט הוצאת לי את המילים הפה, מילה אחר מילה.
גמאני רבה עם ההורים שלי וגמאני לפעמים פולטת דברים כאלו מהפה..
אבל אני מהר מאוד מצטערת ומרגישה רע עם עצמי.
רק מהמחשה מה היא עשתה בשבילי ומה היא עוד עושה !!
מווה שתקחי את כל מה שאמרו לך לתשומת ליבך.
האשכול מועבר לשירים וסיפורי אהבה.
QUOTE (Lid0ri @ 04/11/2006) איך את מעזה לדבר ככה על אמא ?!
א-מ-א את קולטת? היא ילדה אותך, יצרה אותך, בזכותה את מה שאת!
בגלל שהיא לא מסכימה איתך? בגלל שהיא אולי קצת פרימיטיבית וקשה לה לשמוע דברים?!
אולי את לא יודעת שעוברים גם עלייה דברים ובגלל זה היא מתנהגת לא יפה וזה ניראה לך אישי ?
איך אפשר בכלל להוציא כאלה מילים על מישהי שעברה כ"כ הרבה סבל בלהוציא אותך מהבטן שלה, בלסחוב אותך 9 חודשים, בלגדל אותך, בלצאת לעבוד כדיי שיהיה לך הכל . .
תחשבי על המעשים שלך אולי תוכלי להבין מה גורם לה להתנהג ככה .
ויכול להיות שהמצב הוא באמת לא טוב, אני לא אומרת שלא.
אבל במקום לבזבז זמן בלדבר עלייה לא יפה אולי תנסי לפתור את זה ?
ואני ממש לא באה לשפוט אותך, אפילו שניראה שהגישה שלי היא קצת תוקפנית,
מראש מצטערת זאת לא הכוונה.. הכוונה היא שתקלטי - כ-ב-ו-ד !
זה לא סתם עוד מישהי, יש רק אחת כמוהה .
את לא יודעת את כול הסיפור אז תעשי טובה ואל תסיקי מסקנות
QUOTE (Lid0ri @ 05/11/2006) איך את מעזה לדבר ככה על אמא ?!
א-מ-א את קולטת? היא ילדה אותך, יצרה אותך, בזכותה את מה שאת!
בגלל שהיא לא מסכימה איתך? בגלל שהיא אולי קצת פרימיטיבית וקשה לה לשמוע דברים?!
אולי את לא יודעת שעוברים גם עלייה דברים ובגלל זה היא מתנהגת לא יפה וזה ניראה לך אישי ?
איך אפשר בכלל להוציא כאלה מילים על מישהי שעברה כ"כ הרבה סבל בלהוציא אותך מהבטן שלה, בלסחוב אותך 9 חודשים, בלגדל אותך, בלצאת לעבוד כדיי שיהיה לך הכל . .
תחשבי על המעשים שלך אולי תוכלי להבין מה גורם לה להתנהג ככה .
ויכול להיות שהמצב הוא באמת לא טוב, אני לא אומרת שלא.
אבל במקום לבזבז זמן בלדבר עלייה לא יפה אולי תנסי לפתור את זה ?
ואני ממש לא באה לשפוט אותך, אפילו שניראה שהגישה שלי היא קצת תוקפנית,
מראש מצטערת זאת לא הכוונה.. הכוונה היא שתקלטי - כ-ב-ו-ד !
זה לא סתם עוד מישהי, יש רק אחת כמוהה .
לדעתי את מזה צודקת!!!
וואו זה עצובב :|
קשה לי בכלל לתאר שככה את מרגישה כלפי אמא שלך..זה נשמע ממש קשה..
אני באמת חושבת שאתן צריכות למצוא דרך לפתור ת'בעיות בינכן, כי הקשר עם אמא הוא הכי חשוב בעולם..
אני לא יודעת בדיוק מה הסיפור ומה בדיוק היה, אבל אולי כדאי לשכוח ולסלוח ולנסות לפתור את הכל..
לגבי כל המגיבות שכעסו על מה שנכתב בקטע..אתן לא יודעות מה בדיוק הסיפור ואיך החיים שלה נראים, אז אל תקפצו ישר להאשמות ותשפטו בלי לדעת..
אני מסכימה איתכן שאמא היא הדבר הכי חשוב בעולם, אבל אתן לא יכולות לדעת מה הסיפור שלה, ויש לה זכות לכתוב מה שהיא רוצה ולבטא את הרגשות שלה בדרך שהיא רוצה, כי ככה היא מרגישה והיא רוצה לשפוך את הכל ולהירגע.. מה שבטוח- היא לא צריכה אף אחד שיגרום לה להרגיש רע עם עצמה.. כי מי כמוכן יודעת כמה קשה זה לחיות עם קשר כל כך הרוס עם אמא.
אוהבת אותך המוןן ותמיד פה בשבילך !
ליאני [:
גוחה, כמו שכתבתי לא באתי לשפוט אף אחד ובטח לא אותה.
וגם אמרתי בפירוש שאני לא יודעת מה המצב ואני לא אומרת שהוא לא רע .
להירגע? אפשר תמיד.. אבל בכבוד, זאת אמא.
אולי אני רואה את זה בדרך אחרת, אולי בישביל המילה הזאת אומרת הרבה יותר ממשפחה או קשר דם, מבחנתי זה לא סתם סמל , זה פשוט הרבה יותר מזה.
וד"א , אני לא מסיקה מסקנות, אני אומרת את מה שאני חושבת, ויש לי זכות מלאה לעשות את זה.