ושוב את בורחת,בין הצללים
מכה ובורחת לבין העצים
ללב את נכנסת ואותו את שורפת,
את ליבי את מ צ ל ק ת.
ושוב את רגשי האהבה את חורטת,
על גבי דפים עבים של מחברת
מחברת שנשטפת בדמעות,
שנבלעת מרגשות.
~~~~~~~~~~~~
אני יודע שזה קצצר,אבל רציתי שזה יהיה קצר,ולעניין!
זה השיר הראשון שלי אחרי תקופה בערך של חצי שנה של שקט..
וזה השיר הראשון שלי שאשכרה חשבתי על המשמעות של המילים..
ולמי שלא הבין,כתבתי על אהבה בכללי,שהיא נכנסת ללב,שהיא בורחת
וחוזרת,שורפת ואז מצלקת.ואז היא גם חורטת על הלב,שמהכאב של החריטה
גורמת לי לכתוב על המחברת,המחברת שמתמלאת בדמעות,שנשטפת ומוצפת ע"י רגשות..
מעניין מתי ראיתי את זה 😛
ארוווסי אמרתי לך כבר שזה מווושלם
צמרמורת עברה לי בגוף !
אתה יודע לתאר רגשות במילים שזה משההו [::
דוד שליליליליי, זה מדהים...
אהבתי...
אוהבת אותך מלאן מלאן...
ארוסה שלי,ילדה מדהימה שלי..
איזה חיוך העלית לליי! תודה ענקית מדהימוונת אחת..
ואני ששמח שאת חושבת את זה..=]
_____
אחייננית שלי,האחייננית הכייי אהוובה ששיישש..
תווודה! אני שמח שקראאת,ושאהבת!
אאווהב אותךך יותתר ממללאאןן!!!!
חחח איזו משפחחה יש לננו כאן
מאממי , זה מהמממם [:
זה ממש יפה
זה הכי מתאר שיש את האהבהה
במילה אחת
מ-ד-ה-י-ם !!!
תמשיך לכתוב יש לך את זה(ף
שבוע טוב נשמה
שחחר,ראית מה זה זה?! חחח..כפפררות על הילדות המדהימות האלו!!!!
תודה רבה שהגבת,ותודה על המחמאה!=]
אורטלי,תודה מותק!😊
שבוע מצויין שיהיה לך..
וואו אושרי אתה כל כך מוכשר ...
עשית את זה קצר ולעניין ..
כל כך נכון מה שכתבת,
חבל שהפסקת לכתוב קצת או לפחות לפרסם פה באתר, ממש כייף לקרוא דברים שאתה כותב#!
😮 אמאאאאאאאאאאאאא
איזה מדהייםםםם
פשוט מרגש חודר
אתה מוכשר ברמותתתתתתתתת
אין מילים פשוט מעלףףף
אל תפסיק לרשוםםםםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
חןןןן ששלי,יפה שלי..
תודה ענקית ענקית על התגובה,ועל המחמאות..(מסמיק פה..חח..)
אני המון זמן לא כתבתי,ו-וואלה? זה חסר לי..אבל הנה,כתבתי מ'שו..
שמח שאהבבת!=]
מורצ'יקק... הציפור הכי סקסית ברשששת..
תודה רבהההה! D:
קטנצ'יקקק אתה בנאדם נדיר, כל כך כשרוני שזה משהוו ..
נהניתי לקרוא (: , ומקווה לקרוא עוד הרבה כאלה בהמשך
אוהבת ..
זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםם מותקקק!!! =))
גגגולליי ששלליי,
אחותי העעננקית.. תודה רבה רבה רבה!!!!!
ששלא נדבר עלייך.. מטווררף עלייך,אאחותי!
הודייהה,נעלמת לי!=[
התגעגעתי..
תוודה רבה על התגובה!!!!
אין בעד מה מאמו'ש =)
דבר איתי מחר במסן, כרגע אני עייפה מתה ועפה לישון
גמני התגעגעתי