אתה פוגע בה יום אחר יום
זה לא משתנה והיא צריכה לנשום
תן לה רגע שקט
תן לה רגע נחת
תן לה רגע לבד, עם עצמה, בלעדיך
הייתם ביחד לפני כמה ימים
איך בכל כל מעט זמן דברים משתנים?
הבטחת לה את כל הטוב שבעולם, את הכל!
אך למרות ההבטחה גרמת לה לסבול
היא האמינה לך בלב שלם
היא לא ידעה שבסוף אתה תעלם
אני יודעת על כל מה שבגללך עליה עבר
חבל שגיליתי זאת כל כך מאוחר
ביום שהיכרתי בניכים חשבתי שאתם ביחד כל כך מושלמים
לא חשבתי שאחר כך לנואיים יהפכו הימים...
פגעת בחברה שלי ועל זה לך אני לא יסלח
ושלא תנסה לשחק לי אותה פני מלאך
אמרת לה ככה ואמרת לה אחרת
תזכור שהיא לא סתם עוד בובה שעל חוט מסתובבת
יש לה נשמה ויש לה רגשות
אבל מסתבר שאתה איתה עשית טעויות
פגעת לה עמוק בתוך הלב
היא בוכה, היא נשברת--אבל גם לי זה כואב!!
קצת ארוך..
מקווה שאהבתם! =]
מווואה.. -עינב-





