תמיד יש את המגיבים האלה פה שיודעים לעזור לתמוך ולתת עצה טובה
ואפילו סתם מילה טובה
אז זה הזמן לסקר של התגובה הכי טוה שנכתה עי". . . .
אוהבבבבבבבבבבבבבבתת ומקווה שאהבתם:]
דנדוש 😛
רק עם אחד מהמנהלים יוכל לתקן את הסדר
תודה מראש!
דנדושששש 😛
יאא איזה מתווקההה
למה בחרת דווקא לשים אותי באפשרויות? 😁
^^
חח כה ראסמי למה בחרת באפשרויות את אלו ששמת? 😊
כולם יודעים מתי לעודד ולתמוך :]
אווהבת פפה את כווווווללםם #@
כ ו ל ם
הילדים הכי חמודים זה הילדים באתר הזה..:]
אני מאוהבת באחד אחד..
זהו כולםם תומכים ומעודדיםםם ואין אין עלייכםם אנשייםםםם
אוהבת את כולכםם
ולמה בחרת דווקא בשמות האלה?
כולם מושלמיםם :]
וכותבים מ ד ה י ם :]]]
אוהבתתת אותכםם אנשיםם #!$^:]
אי אפשרר לבחור ככולם עוזרים פהה..
חיחיח למה דווקא האלו שרשמת?😊
כולם עוזרים תומכים ומדהימים פה
אי אפשר לבחור חיחיח
מור'צי 😊
כוולם תוומכים;]
אבל הכי הכי אורטלי
אני בחרתי בידלדים שראיתי שעוזרים לא לקחת אישי
בגלל זה שמתי גם אחר
ותגובה של מי ה"אחר"
מואאאאאאאאיתתת
דנדוש 😁
חחח יואו שמת אותי?!איזו חחמוודה :]]
לללדעתי ?! כול אחד באתר הכי עוזר, והכי מפרגן שיש!
אי אפשר לבחור אחד כי כווולם ככה ! :-}