אהבה זה רגש מדהים.. רק כשהוא הדדי ומותר
לדאוג למי שאוהבים, כשרחוקים
לתת הרגשת ביטחון והגנה למי שאוהבים
להלחם למען מי שאוהבים
להגיד את המילים "אני אוהבת אותך" בכול דרך אפשרית
לראות חיוך על פני מי שאוהבים ולחייך בעצמכן
להשקיע למען מי שאוהבים
להגיד את המילים הנכונות
לגעת במקומות הנכונים
להאמין במי שאוהבים.. גם כשאחרים לא מאמינים בו
לרצות להיות עם מי שאוהבים 24 שעות
דפיקות לב מהירות ופרפרים בבטן
לא להפסיק לדבר על מי שאוהבים
להתעניין במי שאוהבים.. במה שהוא אוהב
להיות שם בשבילו
שאוהבים השמיים הם הגבול..
גם לשמיים יש ת'גבולות שלו
--------
איך?
כתבתי את זה עכשיו, השעה 3:44 ואני עייפה מתה





