פשוט תצביעו ואם באלכם תגיבו (: 🙄
הפורום הזה?! ש=ו=ל=ט!!!!
אני קראתי פה בערךך 4 סיפורים אפילו יותר כשהיה לי זמן אבל כרגעע..אין לי זמן=\ אז אחכ'=]
בע"ה..!!!=]]]
אוהבבבבת
-רעות-
הרבה אבל אף פעם לא סםרתי ממש כמה יותר מ5
תמשיכו להצביע ..
יפה למי שקוראה יותר מ5 סיפורים הם באמת מעניינים ולכל אחת פה
יש כישרוןןן (:
תמשיכו לקרוא סיפורים בנות(:
אני גם לא מש סופרתתת
בערך 4 אןו 5 או יותרר
אין לימושג
עוקבת אחרי 2-3. .כבר אין בדיוק זמן
אמ.. בכללי קוראת איזה 4..
אבל עוקבת אחרי 2..
וגם לא ממש מגיבה
אני לא קוראת סיפורים אבל הייתי קוראת וכן זה דווקא מאוד עמניין אותי..
אבל אין לי זמן להתעדכן כל פעם..
רק מדי פעם אני קוראת את סיפור החיים שלי של מור
-זוהר-
פעם הייתי כמוך חחח ^
עכשיו כבר לא 4
אני עוקבת אחרי 3 סיפורים
הייתי רוצה עוד אבל אין כבר זמן
הפסקתי אפילו את שלי בגלל חוסר זמן
יש עכשיו את כל הלחץ בלימודים וזה
smallgirl פשש 14 יפה יפהה
יש הרבה מוכשרות פהה
שתהיה לכם שבת שלוםם