נמאס לי להיפגע על ידי כל הבני זונות האלה
על פעם אני על אלה שלא רוצים שלא מכבדים נשבא לי
שכואב לי הלב ככה שקשה לי עם זה הלב שלי לא עומד בזה
אני נזכרת בו ובאלי למות לבכות להוצי את כל הגועל בחוצה
כדי שלא יכאב יותר שלא ירגיש כלום לאפחד
לישון לנצח בליי שאף אחד יפריע לי לחיות בתוך חלום
חלום שהכל ורוד שאפשר לחיות בעולם של אהבה
שלא נפגעים שרק טוב יהיה על הנשמה ושלא יהיה רע😢
===============================
אוהבת אותו והוא לא ידע
יודעת שמה שהוא מרגיש זה לא מה שאני מרגישה
יודעת שהלב שלי לאט לאט מת בתוכו
וכמה שהוא לא יכול לסבול עוד שום דבר
כי מה שאני רוצה זה להיות מאושרת
לחייך להרגיש נאהבת
אבל זה בתנאי שרק אתה תיהיה בסיפור הזה
למרות שאני יודעת שאתה לא
א-ה-ב-ה=כאב
באללי למוות פפשוווטו נמאס לי מייכוולם
אני לא יכולה יותר בחיים לא כאב לי הלב ככככה..
בנוות תעזרו לי😢





