שלום לכל הבנים
שחושבים שהם יכולים לצחוק לנו בפנים
שחושבים שהם מרכז העולם
ואנחנו עוד סתם בן-אדם!
אני פונה לכל הבנים הפוגעים
לכל אלה שחושבים שהם הכל יכולים
לגרו לנו לבכות, לצעוק, להישבר
ואחר כך לבוא ולהגיד "מצטער..."
זה לא עובד ככה
לא עלי ולא על אפחת אחרת
יש לנו כבוד ועל זה אפחת לא מוותרת
אז יש לי משו לחדש לכם
אנחנו לא עוד סתם בן אדם
שה' יצר בעולם
אתם לא יכולים לשחק בנו מתי שתרצו
כשאין לכם מה לעשות להשתמש
ואז כשמשעמם לזרוק ולעבוד לצעצוע הבא
זה לא עובד ככה חמודים
ואין מה לעשות...ככה החיים
לא כל מה שרוצים מקבלים
תתמודדו עם זה--->
אתם לא מרכז החיים!!!





