אתה אצלי בלב..
הלב שאותך אוהב
הלב שאותך רוצה
הלב שרק לך מחכה
אני רוצה שתדע
שתבין
שתפנים
אבל זה לא יוצא
הכל אצלי כל הזמן משתנה
אני רוצה
וזה לא נמצא
אני יודעת
אבל לא מתגעגעת
אני אומרת
ולא מרגישה
אני אוהבת
ואולי לא?!
אתה אצלי בלב
הלב שאותך אוהב
הלב שאותך רוצה
הלב שרק לך מחכה
אני רוצה לדעת
רוצה להרגיש
רוצה לאהוב
ורק רוצה
אך לא מצליחה
אני לא רוצה לפגוע
לא רוצה להיפגע
לא רוצה עוד כאב
לא רוצה אכזבה
רוצה ולא רוצה..
יודעת ולא יודעת..
כל כך הרבה בילבול
כל כך הרבה סיבוך
מתי אדע?
מתי אגע?
מתי ארצה?
מתי אפסיק לחכות?
מתי אפסיק לשאול?
כל כך הרבה שאלות
ללא מענה, ללא תשובות
היחידה שיכולה לענות על כל אלו זו אני
אך זה קשה..
זה מסובך..
רוצה לשכוח
ומהכל פשוט לברוח@#!!
אתה אצלי בלב
הלב שאותך אוהב
הלב שאותך רוצה
הלב שרק לך מחכה...





