מדהיםםםםםםםםםםם שימי המשכים אבל שיהיו ארוכים יותררר
הנה לכם הממשך ארוך ביותר (:
זה בעצם 2 המשכים.. אבל שיהיה.. תהנו..
המשך...
...- זה אני אלון, מה נשמע?
אני- א.אמ.. הכל בסדר
גימגמתי.
אני- איך ידעת ת'מיספר שלי?
הייתי בהלם.
אלון – אה אממ חבר שלי מכיר אותך והוא הביא לי
הוא אמר ושמעתי על קולו שהוא צחק
אני- אה חחח
צחקתי גמאני.
אלון- מה המצב יאפה שלי?
אני- מצויין כשאני מדברת איתך
לא ידעתי מאיפה האומץ להגיד דברים כאלה, בעצם הייתי ילדה די ביישנית, סגורה.
העדפתי לשתוק מאשר לדבר.
פחדתי מאנשים,הביטחון שלי לא היה משו...
ועכשיו? כנראה הכל ישתנה.
אלון – בא לך לבוא לפארק וניפגש? אני מיתגעגע
אני- גמאני.. אתה יודע פחדתי לא לשמוע מימך ביגלל ששכחתי לקחת ת'פלא ות'איסי שלך
אלון- אל תדאגי מאמי.. רואה שהסתדרתי
אני- אתה תמיד מסתדר אה?
שאלתי אותו.
אלון- ממ כה, כמו שאת רואה השגתי .
אני- חח אוקי (:
אמרתי וחייכתי.
אלון – יאפה שלי חייב לזוז..אז אממ אחר הצהריים בגן הגדול?
אני- ממ כה.. ביי...
אמרתי בשקט וניתקתי.
ישבתי על המיטה, וירדו לי דמעות
כנראה שאלה היו דמעות אושר.
התיישבתי ליד המחשב, התחברתי לאיסיקיו וראיתי הודעת אישור
וזה היה מימנו! 😛
הייתי בהלם.. איך הוא הצליח להשיג גם את הפלא וגם את האיסי?
צחקתי, אישרתי אותו והתחלנו להתכתב...
המשך..
אלון-
מה קורהה מאמי שלי?
אני-
חח שאלת אותי כבר בטלפפון י'שמן
אלון-
בא לי לישאול אותך שווב פעם 😛
(:
אני-
חחח טוב.. אז אממ הכל מעולה
מה איתך כוסון שילי? (:
אלון –
ממ נחמד!! (:
אבל אני רוצה להיפגש איתך ורק אז זה יהיה מעולהה..
אני-
חח עוד היום ניפגש אל תדאג מאמי שלי
אלון –
חוללה עלייך!
אהובהה שללי
אני-
חחחחח
לא היה לי מה להגיד לו
האמת? ממש פחדתי להיפגש איתו, אבל זה מה שרציתי הכי שבעולם
עכשיו בטח זה יהיה הרבה יותר מזה..
אולי אפילו נתנשק?
הנשיקה הראשונה שלי.. הוא בטח יצחק עליי..
הייתי חייבת להגיד לו על זה.
אני-
מאמי.! (:
אלון –
אהה מתווקה שלי?
אני-
אני.. אממ אני אף פעם לא התנשקתי.
אלון –
אז?.. גמאני..! [:
אני-
אתה לא רציני, אתה לפחות בן 15 או 16.. איך?
אלון –
תתפלאי.. (:
אני-
חחחחחח הורדת לי אבן ע-נ-ק-י-ת מהלב.
אלון-
וואלה? חח אין לך מה לדאוג יהיה בסדר..
אני- תודה
אלון –
על מה?
אני- סתם.. תודה על שהכרתי אותך...
מה הייתי עושה בלעדייך?
אלון-
חח לא יודע
שואלת אותי.. לא ניראה לי שהיית מסוגלת לעשות משו
אני-
חחח חצצוףף!!
האמת שבאמת טיפה התעצבנתי.
אבל הבנתי זה בצחוק ולא הראיתי את זה.
אלון-
אני זז למגרש.. ביי יפיפיה שלי
אני-
ביי...
הוא התנתק, ואני נישארתי מיסתכלת על חלון השיחה עדיין.
האמת? כבר לא ידעתי עם אני אוהבת או לא.. זה היה מסובך בשבילי.
ממ תגיבו?.. [:
בעיוש.. (😢:
אמרתי לכם שזה לא ילך =/
אני לא חשבתי על זה בתור סיפור, אתם רציתם.
ואתם אפילו לא מגיבים :/
יומיים ההמשך הזה כאן ואין אפילו תגובה אחת.
טוב חפיף .. מתי שיהיה תגובות אני ישיים את ההמשך.. אין לי בעיה... עם אתם רוצים.
פרק יפה!
לא ראיתי שרשמת אוןתו אם הייתי רואה לפני כן הייתי מגיבה..
אני בטוחה שעוד בנות ישמחו להמשכים נוספים חיחי
בקיצורר.. המשךךךךךך=]