מרוטה, סחוטה, כאובה, רטובה
ממש כמו סמרטוט.
רוצה להיות לבד , בודדה
שיעזבו אותי האנשים , שילכו
לא צריכה אף אחד איתי,
רוצה רק להיות לבד .
רוצה להפסיק לדאוג מה יהיה , מתי יהיה
רוצה אותו עכשיו .
להפסיק לבכות, לנגב את הדמעות
ולהמשיך לסחוט .
עהאעהאה עצצוווביי =[[
בוביי אני צ'ה שתדברי איתי
והכי דחוף שיש,
אווהבת אותך נסיכה
מווואהה
תודה מאמי..
כמה כניסות וכמה תגובות... 😢
כ"כ אממיתי
אל תייהיה עעצובה סייס'
יהיה טוב !
אאאאאוהבת 3>
אווי גול מאמי זה עצוב ]:
יהיה בסדר בוובי !
בייבי,
אל תיהיה עצובה,
אם את צריכה לדבר אני תמיד כאן!
ואני מבטיחה לך שיהיה טוב,
באמת!
ואם לא יהיה טוב?
יהיה באנזונה!
[מתישהו חייב להיות טוב!]
אולי אנלא יודעת כ"כ עלמה מדובר,
ולא יודעת אם זה מתאים אבל-
ה' מציב לנו מכשולים בחיים,
מכשולים שאנחנו חייבים לעבור אותם, ולהתגבר עליהם!
אל תתיני לעוד מכשול לשבור אותך,
את יותר חזקה ממנו!
אוהבת כ"כ!
😁
QUOTE (--תותי-- @ 30/10/2006) אווי גול מאמי זה עצוב ]:
יהיה בסדר בוובי !
..
איזה עצוב =[
כל דבר שאת צריכה אני פה מיילייף , (:
ולמרות שאנ'לאדעת מה קרה את יכולה לספר לי תאממיד ;]
יהיה טוווב # !
QUOTE (LooVee @ 30/10/2006) QUOTE (--תותי-- @ 30/10/2006) אווי גול מאמי זה עצוב ]:
יהיה בסדר בוובי !
..
😊
גלושששש
את לא צריכה להיות עצובה בטח שלא בגלל איזה שהוא בן
חיים רק פעם אחת את עדיין צעירה
כל החיים לפנייך
הוא לא הבן היחיד עלי אדמות
אין לך מה לדאוג אהבה תבוא עם הזמן
ובנתיים לשמור על החיוך:] מי יודע אולי מישהו עוד יתאהב בו
ובקשר לכתיבה מדהימההה
קצר וקולעעע
פשוט מדהיםםםםםם ועצוב. . . .
אוהבתךךךךך
ולכל דבר אני פה בשבילךךך
לפ יוווו!!!
מור'צי 😊
יו....תודה... עודדתם אותי..
זה לא דווקא על בן...זה גם...
אבל זה לא רק...
זה על הכל.... :/
QUOTE (G-A-L @ 31/10/2006) יו....תודה... עודדתם אותי..
זה לא דווקא על בן...זה גם...
אבל זה לא רק...
זה על הכל.... :/
אז כמו שאמרתי לך קודם,
ה' מציב לנו מכשולים- ואנחנו צריכים להתגבר עליהם.
ומכשולים?
יהיו לך עוד הרבה כאלה בחיים!
וכל מכשול שיהיה לך את תישברי?
תיפלי?
אז אני שוב אומרת אל תתיני לזה לשבור אותך,
כי את הרבה יותר חזקה!
יפפפה;]
גלווש התגעגעתתתייי
יפה ועצובב😢
בסוך הכל מסתדרר בובהה יהי טוב
שהחיוך לא ימחק מהפנים שלךך אף פעםם (: