קצת ארוך.. אבל תקראו ---שווה את זה---
את המילים האלה אני מקדישה לכל הבנות שחוו אכזבה
לכל הבנות שפגעה בהן אותה האהבה
רוצה אני להגיד לכן שאני יודעת שעצוב וכואב
וכל מה שהוא עשה שבר לכן את הלב
אבל עוד רוצה להגיד לכן
שיש חיים גם אחרי הפגיעה
שלא צריך לאבד את הכל בשניה
הוא לא שווה את זה
וגם לא אפ אחד אחר
והוא גם לא שווה את אותו כאב שאותך שובר
אני יודעת שמאחורי הכאב יש נשמה
נשמה שרוצה לצאת, להשתחרר ולקחת נשימה
אולי הנשמה עכשיו כואבת, בוכה, צועקת, נשברת
אבל צריך לזכור שלכל סוף יש גם התחלה חדשה
התחלה שתרפא לך את הנשמה
המון מאבדים חיים בגלל אהבה הרוסה
חושבים שיהיה יותר טוב במקום אחר
חושבים שאם הם יפתרו מזה ככה זה יעלם
אולי מהם...כי הם כבר לא בחיים
אבל מה איתנו?
אלה שצריכים לקום כל יום לימים נוראיים?
בוקר הוא לא בוקר
ערב הוא לא ערב
החיים הם לא חיים
מה שאנחנו חייב עכשיו זה חיים מזוייפים
והכל בגלל מה? בגלל שאת החיים אתם עזבתם!
אז אל תוותרי
אל תגידי די! ופשוט תפרשי
אני יודעת שזו הדרך הקלה
אבל מה יהיו שווים החיים אם הכל היה טוב ונפלא?
אם את צריכה עזרה
תבואי אלי ואני יעזור לך
אם יש לך שאלה
תבואי אלי...
אני לא מבטיחה שאני יענה
אבל מבטיחה דבר אחד-
לחפש איתך את התשובה
וחמודה... אל תאבדי את התקווה
אף בחור לא שווה את זה
לא את אותה הדמעה
אז עכשיו... תעצמי את העיניים
ותקחי נשימה או שתיים
כאשר תפתחי אותם תדעי שאת פותחת החיים חדשים
חיים מלאים הפתעות וריגושים
חיים בלי עצב ובלי כאב
חיים שיעשו לך טוב על הלב
אל תתרכזי במה שהיה
כי אחרת כל החיים תהיי בבעיה
אז די עכשיו עם הדמעות ודיי עכשיו עם הכאב
תצעקי קצת, תשפכי הכל ותורידי מהלב
תדעי ש ת מ יד יש מישו שחושב עליך
תדעי ש ת מ י ד יש מישו שאיכפת לו ממך
תדעי ש ת מ י ד יש מישו שרק לך מחכה
חושב עליך, אוהב אותך, יושב ולך רק מצפה
ז-ה-ו!! חחח
מקווה שאהבתם.. סורי שיצא כל כך ארוךךך.
ותודה לבנות שישבו וקראו את זה עד הסוףף...
מאמיי..
אחד הדברים ה- נ ד י ר י ם
שקראתי באתר הזה,!
תמשיככי לכתוב תאאמממייד [:
את ממש מוכששררת!
אווהבבת 3>
יווו.. שמחה שאהבת מאמיי..!!!
ותודההה =]
וואיייי מדהים! הכתיבה שלך נורא יפה!
-זוהר-
מושלםם
תמשיכי ליכתווב ת-מ-י-ד !
ואוווווו סוף הדרךך.. וגם נותן הרגשה טוב 😉
חחחח תמשיכי לכתובבב בובה יש לך כישרון ע.צ.ו.ם!
תודה מתוקווווותת!!!
אוהההבתתת! =]
-עינב-
מדהייםםםםם
וזה באמת נכוןןן
את ממש צודקתת
תתחילו ליחיות
בלי כל העצב והכאב
אני יודעת שזה קשה
אבל זה אפשרי
למרות שזה קשההה
תנסו כמה שפחות להתייחס לזהה
לממען האממת
אני לא יגיד את המילה מעצבן..אבל אין לי מילה להגיד את איך שאני מרגישה בקשר לזה..
אבל איכשהו מפריע לי שבנות חושבות שבנים זה הכל בחייים
יש עוד כ"כ המון דבררים בחיים..
פעם גם אני חשבתי שבגלל מה שחבר שלי עשה לי..אני צריכה למות
והכל זה סתם חרא
אבל אז הבנתי..שיש דברים שיכולים כ"כ להשפיע עעליי..
והחבר זה לא הכל בחיים..
למרות שזה חלק ניכר מהםם . . .
בקקיצור..באמת צריך לקחת דברים בקלילות יותר !
אההבתי את מה שכככתתבת @
באממת שיפפפפפפפה😊
יאווווווווווווווווווווווווו
מורניייי! ! ! !
אתה לא מפסיק להפתיע אותיי
זה פשוט אחד הקטעים המדהימים שקראתי בזמן האחרון
זה פשוט מדהייםםם ונכוןןן
היום יש לבנות שמתאכזבות נטיה לקחת את זה קשה יותר
ממה שזה וישר התאבדות וכל זה
צריך לדעת לקחת הכול בפרופורציות להתעטף באנשים שאוהבים
אותך ובאמת רוצים לטובתך ולשמור על החיוך:]
אז תודה על הקטע
ועל המסר החשוב הזהההה
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 31/10/2006) יאווווווווווווווווווווווווו
מורניייי! ! ! !
אתה לא מפסיק להפתיע אותיי
זה פשוט אחד הקטעים המדהימים שקראתי בזמן האחרון
זה פשוט מדהייםםם ונכוןןן
היום יש לבנות שמתאכזבות נטיה לקחת את זה קשה יותר
ממה שזה וישר התאבדות וכל זה
צריך לדעת לקחת הכול בפרופורציות להתעטף באנשים שאוהבים
אותך ובאמת רוצים לטובתך ולשמור על החיוך:]
אז תודה על הקטע
ועל המסר החשוב הזהההה
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
מור'צי 😊
חחחח מאמי מצטערת לבאס אותך..
אבל אני לא מורן... חחח קוראים לי עינב...=]
אבל בכל זאת תודה על התגובה...
ואני מקווה שעזרתי פה לכמה בנות לקבל החלטה יותר נכונה מה לעשות אם (מקווה שלא) יפגעו בהן..
אוהההבת..-עינב-
ווווווואי
אחד הדברים ה- היפים שקראתי והכי הכי נכונים :]
יואווו מאמי זה כזה יפה!
את ממש מוכשרת מתוקהה 😊
באמת אין לך מושגג כמה הזדהתי עם השיר הזההה,
גם חוויתי פעמיים אכזבה ובאמת שזה אחד הדברים הכי קשים!
אבל את צודקת, מתגבריםםם !
החיים יפיםםםם וצריך תמיד לחייך!
יפיתי 😊