פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד מוקדש לכל הבנותתת!שחוו אכזבה בחיים...

מוקדש לכל הבנותתת!שחוו אכזבה בחיים

✍️ einavush 📅 29/10/2006 22:43 👁️ 620 צפיות 💬 18 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
קצת ארוך.. אבל תקראו ---שווה את זה---



את המילים האלה אני מקדישה לכל הבנות שחוו אכזבה
לכל הבנות שפגעה בהן אותה האהבה
רוצה אני להגיד לכן שאני יודעת שעצוב וכואב
וכל מה שהוא עשה שבר לכן את הלב
אבל עוד רוצה להגיד לכן
שיש חיים גם אחרי הפגיעה
שלא צריך לאבד את הכל בשניה
הוא לא שווה את זה
וגם לא אפ אחד אחר
והוא גם לא שווה את אותו כאב שאותך שובר
אני יודעת שמאחורי הכאב יש נשמה
נשמה שרוצה לצאת, להשתחרר ולקחת נשימה
אולי הנשמה עכשיו כואבת, בוכה, צועקת, נשברת
אבל צריך לזכור שלכל סוף יש גם התחלה חדשה
התחלה שתרפא לך את הנשמה

המון מאבדים חיים בגלל אהבה הרוסה
חושבים שיהיה יותר טוב במקום אחר
חושבים שאם הם יפתרו מזה ככה זה יעלם
אולי מהם...כי הם כבר לא בחיים
אבל מה איתנו?
אלה שצריכים לקום כל יום לימים נוראיים?
בוקר הוא לא בוקר
ערב הוא לא ערב
החיים הם לא חיים
מה שאנחנו חייב עכשיו זה חיים מזוייפים
והכל בגלל מה? בגלל שאת החיים אתם עזבתם!

אז אל תוותרי
אל תגידי די! ופשוט תפרשי
אני יודעת שזו הדרך הקלה
אבל מה יהיו שווים החיים אם הכל היה טוב ונפלא?
אם את צריכה עזרה
תבואי אלי ואני יעזור לך
אם יש לך שאלה
תבואי אלי...
אני לא מבטיחה שאני יענה
אבל מבטיחה דבר אחד-
לחפש איתך את התשובה
וחמודה... אל תאבדי את התקווה
אף בחור לא שווה את זה
לא את אותה הדמעה

אז עכשיו... תעצמי את העיניים
ותקחי נשימה או שתיים
כאשר תפתחי אותם תדעי שאת פותחת החיים חדשים
חיים מלאים הפתעות וריגושים
חיים בלי עצב ובלי כאב
חיים שיעשו לך טוב על הלב
אל תתרכזי במה שהיה
כי אחרת כל החיים תהיי בבעיה
אז די עכשיו עם הדמעות ודיי עכשיו עם הכאב
תצעקי קצת, תשפכי הכל ותורידי מהלב
תדעי ש ת מ יד יש מישו שחושב עליך
תדעי ש ת מ י ד יש מישו שאיכפת לו ממך
תדעי ש ת מ י ד יש מישו שרק לך מחכה
חושב עליך, אוהב אותך, יושב ולך רק מצפה




ז-ה-ו!! חחח
מקווה שאהבתם.. סורי שיצא כל כך ארוךךך.
ותודה לבנות שישבו וקראו את זה עד הסוףף...
מאמיי..
אחד הדברים ה- נ ד י ר י ם
שקראתי באתר הזה,!
תמשיככי לכתוב תאאמממייד [:
את ממש מוכששררת!
אווהבבת 3>
יווו.. שמחה שאהבת מאמיי..!!!

ותודההה =]
מהמם בובי :]]
וואיייי מדהים! הכתיבה שלך נורא יפה!
-זוהר-
מושלםם
תמשיכי ליכתווב ת-מ-י-ד !
ואוווווו סוף הדרךך.. וגם נותן הרגשה טוב 😉
חחחח תמשיכי לכתובבב בובה יש לך כישרון ע.צ.ו.ם!
תודה מתוקווווותת!!!

אוהההבתתת! =]

-עינב-
מדהייםםםםם
וזה באמת נכוןןן
את ממש צודקתת

תתחילו ליחיות
בלי כל העצב והכאב
אני יודעת שזה קשה
אבל זה אפשרי
למרות שזה קשההה
תנסו כמה שפחות להתייחס לזהה
לממען האממת
אני לא יגיד את המילה מעצבן..אבל אין לי מילה להגיד את איך שאני מרגישה בקשר לזה..
אבל איכשהו מפריע לי שבנות חושבות שבנים זה הכל בחייים
יש עוד כ"כ המון דבררים בחיים..
פעם גם אני חשבתי שבגלל מה שחבר שלי עשה לי..אני צריכה למות
והכל זה סתם חרא
אבל אז הבנתי..שיש דברים שיכולים כ"כ להשפיע עעליי..
והחבר זה לא הכל בחיים..
למרות שזה חלק ניכר מהםם . . .
בקקיצור..באמת צריך לקחת דברים בקלילות יותר !

אההבתי את מה שכככתתבת @
באממת שיפפפפפפפה😊
יאווווווווווווווווווווווווו
מורניייי! ! ! !
אתה לא מפסיק להפתיע אותיי
זה פשוט אחד הקטעים המדהימים שקראתי בזמן האחרון
זה פשוט מדהייםםם ונכוןןן
היום יש לבנות שמתאכזבות נטיה לקחת את זה קשה יותר
ממה שזה וישר התאבדות וכל זה
צריך לדעת לקחת הכול בפרופורציות להתעטף באנשים שאוהבים
אותך ובאמת רוצים לטובתך ולשמור על החיוך:]
אז תודה על הקטע
ועל המסר החשוב הזהההה
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!

מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 31/10/2006) יאווווווווווווווווווווווווו
מורניייי! ! ! !
אתה לא מפסיק להפתיע אותיי
זה פשוט אחד הקטעים המדהימים שקראתי בזמן האחרון
זה פשוט מדהייםםם ונכוןןן
היום יש לבנות שמתאכזבות נטיה לקחת את זה קשה יותר
ממה שזה וישר התאבדות וכל זה
צריך לדעת לקחת הכול בפרופורציות להתעטף באנשים שאוהבים
אותך ובאמת רוצים לטובתך ולשמור על החיוך:]
אז תודה על הקטע
ועל המסר החשוב הזהההה
אוהבת המוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!

מור'צי 😊
חחחח מאמי מצטערת לבאס אותך..
אבל אני לא מורן... חחח קוראים לי עינב...=]

אבל בכל זאת תודה על התגובה...

ואני מקווה שעזרתי פה לכמה בנות לקבל החלטה יותר נכונה מה לעשות אם (מקווה שלא) יפגעו בהן..
אוהההבת..-עינב-
גם יפה וגם נכון..
ווווווואי
אחד הדברים ה- היפים שקראתי והכי הכי נכונים :]
יואווו מאמי זה כזה יפה!
את ממש מוכשרת מתוקהה 😊
באמת אין לך מושגג כמה הזדהתי עם השיר הזההה,
גם חוויתי פעמיים אכזבה ובאמת שזה אחד הדברים הכי קשים!
אבל את צודקת, מתגבריםםם !
החיים יפיםםםם וצריך תמיד לחייך!

יפיתי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך