ואם את מעוניינת
תוותרי ?
ואם את מרגישה שהוא האחד
תהססי ?
ואם הייתה לך אפשרות
להגיד לו הכל בפנים ?
ואם היית עכשיו מתראה איתו
מה היית בעצם מרגישה עמוק בפנים ?
למה לחשוב יותר מידי
אם אפשר פשוט לזרום ?
למה לא לתת לבנאדם
פשוט לחיות את החלום ?
ואם החלום יתנפץ לך בעיניים
איך תגיבי ?
ואם הוא יאמר לך שאת האחת
האם תשיבי ?
ואם את חושבת עליו בלי הפסקה
והדמעות זולגות על לחייך ?
ואם ,בדיוק כמוך , גם הוא עכשיו חושב עלייך ?
למה לחשוב יותר מידי
אם אפשר פשוט לזרום ?
למה לא לתת לבנאדם
פשוט לחיות את החלום ?
ווואאאאייייי
מאמי כמה התגעגעתיי אליייךךך את לא מבינהההה
מקווה שאת נהנת בצבא מאמייי :S
ממ ובקשר לקטע?
פשווטטט מוווששלםםם מאמייי
זה אחד הקטעים שלךךך
אהבתי אותו..
כלכךךךךךךךךך
יש לך כישרון מדהיםם
נצלי אותו מאמי..
ותני לי ולכולם פה להנות ממנו מאמייי =]
אוהבת אותך כל כךךךך
את פשוט לא מבינה כמהה
ותעני לי להודעה הפרטית..
מוואאההה
רותמיק שלך =]
יאאאאאאאא
איזה מדהיםםםםםם
אהבתיי ברמווותת
דניאלו'ש
וואי אני כל כך מזדהה :|
קטע מהמםם..!
הכתיבה שלךך מדהימהה..
אוהבתת
הרגע חזרתי מחברה שלי
וזה מה שהיא אמרה לי . .
איזה מצב נאחחס זהה
לדעת אם להילחם או לוותר
לדעת אם באמת שווה כל זהה
ולפעמים עדיף לא לחשוב
פשוט לזרום כמו שאמרת !
ממש התחברתי מאאאמי . . מדהההים !
התגעגעתי אלייייייך מללללא, אוווהבת 33>
מאמי..
כתיבה מהממת,!
אהבתי ברמוות
[[[[[[[[:::
מחככה לעוד יצירות שלך (:
אווההבבת 3>
איזה מתוקות [:
תודה על כל התגובותת ..
שמחה שאהבתן .
פשוט מדהייייםםם
אמאאאא לירני את פשוט משאירה אותי כמנו תמידדד
פה פעוררר
את רושמת פשוט מושלםםם
אהבתי נוראא
וזה באמת נכוןןן אם ואם ואם
חיים רק פעם אחת עם לא תעשי מה שאת חושבת או רוצה זה לא יחזור
פשוט אמאאא מדהיייםםם
מואה ענקייתתת
כישרונית שכמותךךךך
מור'צי 😊
אמאאאאא אני יושבת פשוט עם דמעות
זה החזיר לי מלא רגשות ומחשבות
מה שכתבת, כתבת את זה פשוט מדהים
מלא רגש ואהבה...
יש הרבה אם וזה באמת אם ואם
והלוואי שהייתה תשובה אמיתית וסופית לכל האם הזה
אהבתי מאמי יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שאהבתן יפות שלי ~~..