ניראלי שהוא קצת מטומטם... חחחחחחח אבל נישמע את הדעה שלכם...
כמו ציפור רוצה לעוף אל מעבר להרים
לדעת איך מרגישות הציפורים
להיות רחוקה מהעולם ולשכוח מכולם
לדעת את החופש ולגעת בעננים
מעניין איך מרגישות הציפורים
שיורדים הגשמים עם הברקים והרעמים החזקים
הן עפות להן אל מעבר להרים – רגועות ושלבות
אבל לא ודעות שיום אחד יבוא והשלוה תפוג
כי להיות חופשי לנצח זה חלום שלא יתגשם
כי תמיד יבוא הגורם שיהווה מכשול וירצה שניפול
ממששש יפהה לא יודעת למה את
חושבת שזה דפוק אני רואה בזה הרבה ממה
שאנשים מרגישים בחיים בגלל שאין להם את החופש
לעשות את מה שהם רוצים כי כמעט תמיד
מופיע משהו שמפריע לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח תודה מאמי
אין לי מושג איך הגעתי לציפורים..... חחחח
וזה באמת אולי מראה על חופש שרוצים... בעיקר אנחנו המתבגרים...
למה אבל פה?
יש פורום שלם לסיפורים ושירים...
ובקשר לשיר עצמו,ריאלסיטי..:\
מהממם
את כותבת ממש יפה!!
😊
תודה 😊 - זו פעם ראשונה ומה זה ריאלסטי?... סורי על הבורות..
מדהיםםםם
את כותבת פשוט מקסים
תמשיכי לרשום תמיד תמידדדדד
לפ יוווווווווווו
מור'צי 😊