אהבתי הבתי אהבתי
חזק ביותרר
אלופה את
יוא אין לי מילייםםםם
זה השיר הכי ח-ז-ק שקראתייייי
באמאא..
יוא שיר מדהיםםם
את כישרונית בטירוףףף
שיר כל כך נכון אני מתחברת איתו מאווד
תמשיכי לכתוב לנו אני מתה על הכתיבה שלךךך
מואאאאאה
דניאלו'ש
כללללל כככככךךךךךך נכון
כל מה שכתבת !!
כל כך נכון וכל כך יפהה!!
אהבתי ממששששש
-עינב-
=0
במילה אחת?
מ ד ה י ם#,! [:
יאוווו פשוט מדהיייםם
שנינוש את פשוט כישרוןן מהלךךך
אני מופתעת משיר לסיפור לקטעעע
פשוט מושלםםם
את רושמת מדהייםם
אל תפסיקי לרשוםםםםםם
אוהבתךךך
הכי שישששששששש
מואהההה!!
מור'צי 😊
הההההההאעהעע אתןן פשוט מדהימות
תודה...
שמחה שאהבתןן
אוהבתת אותכן כ"ככככ
מוואה ענקיתתת
פששוט.. מ ו ש ל ם [: @!
שיר כ"כ יפה ..
וזה נכון מה שכתבת..
יואוו זה עוצר נשימהה זה ממש יפהה
אהבתייי!!
שנינו'ש יפה שלי זה פשוט מקסים
כל מילה שם נכונה
אנחנו חיים בעולם מלא בתמימות
אבל לפעמים אני חושבת שאם
לא היה בו את כל התמימות הזאת
איך בעצם היינו חיים?!
לדעתי תמימות היא לא תמיד רק אצלנו
הילדים יש גם לבוגרים
מה שכן אצלנו היא יותר חזקה...
אני אישית מאמינה שתמימות עוזרת לפעמים
למרות שלא תמיד צריך להיות תמימים
כי לפעמים מקבלים מזה רק סטירות
בקיצור שיר מעלףףף מאמי ותמשיכי לכתוב
אוהבת אותך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווואווווווווו
😮 מווושלםםםםםםםםם
חחח הלוואי והבנים היו מתבגרים ככההההההה 😂
אוהבת אותך המוןןן י'מוכשרתת שלייייייי 😛
מוואהה ענקיתתת
יפיתי 😊
וואאאאאאאאאאאאאאאייי אהבתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם