נממ..סתם משו..
לא עליי..
בדיוק כשחשבתי שהכל כבר נגמר,
בדיוק שחשבתי שהרגש הזה עבר...
הוא הופיע מולי עם החיוך הרחב..
עם המבט המתוק הזה שיש בעיניו...
ופתאום הרגשתימשהו מוכר,
משהו שאני יודעת שכבר הרגשתי בעבר...
לב שדופק בכל הכוח,
ומחשבות רבות שמתרוצצות לי במוח..
פרפרים שמתעופפים בבטן בלי הפסקה
ובכל בגלל אותה דקה..
דקה אחת שהפכה אצלי הכל,
דקה שהכניסה לי לחיים רגש גדול...
=//..סתם מכוער..
יאוווו מאמי יצא מעלףףף
תמשיכי לכתובב
גלושלך
מאמיever4 גלוש תודה מאמי
שמחה שאהבת..
מדהיייייייים!!!!
עאלק "מכוער"...
אהבתתתתייי
דניאלו'ש
סקסי-ליידי ו- liatitati תודה מאמיי..
שמחה שאהבתת..
מקסיייייייםםםםם
וממש אבל ממ שלא מכוערררר
אהבתי נוראא
ואת בכלל רושמת מדהייםם
אל תפסיקי
מואההה
מור'צי 😊
מהמםםם ומלאא באהבה
הלוואי שזה היה קורה איתו
אהבתיי תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פיקולו - מורצ'ייי ונאפיי תודה בובות..
שמחה שאהבתן..
אני אמשיך=]