וכשתאבד אותי,
האם יכאב לך,
כמו שכואב לי עכשיו?
האם תרגיש משהו צועק מבפנים,
כאב שמנסה להתפרץ?
האם תרגיש פתאום,
חלק בך שחסר, חלק מהלב שנלקח?
האם תנסה שוב,
למצוא דרך להחזיר אותי אלייך?
האם תנסה לשנות את דעתי?
בבקשה תשנה את דעתי.
האם אי פעם באמת תאבד אותי?
או שבעצם זאת רק אני,
רק אני, שאיבדתי אותך.
יאאא...
איזה עצווווב =[
אבל ממש ייפפה
ריגשתת
עליייך?
אם את צריכה משו אני פה =]]
מואה ושבוע טוווב
אוהבתת
דניאלו'ש
יפה מאמי שלי תמשיכי לכתוב תמיד
גלושלך
מאמי.. מהמם!!
ואם זה נכתב על משו אמיתי..
אז אני כל כך מבינה אותך!!
כואבב =/
אמיתי 😢
פשוט נכתב מהלב..
תודה בנות!
וואי ממש יפה ועם מלא רגשש 😢
עצוב..
-זוהר-
פשוט מדהיייםםם
כתיבה מדהימהה!!
עצוב ברמות. . . .
אל תפסיקי לרשום
את עושה את זה מדהיייםםם
לפ יווו
מור'צי 😊