כל כך האמנתי לך
בטחתי בך, אהבתי אותך
לא האמנתי שאתה מסוגל לעשות לי דבר כזה
לא חשבתי בחיים שכל מה שאמרו זה נכון
תמיד הגנתי עלייך
והאמנתי...במה שרציתי להאמין
במה שרציתי שיהיה נכון
לא רציתי לחשוב בכלל שהם צודקים
שהם אומרים את האמת ורק אני התמימה
שמאמינה להכול
שמאמינה שאין רע בעולם הזה
שמאמינה שאתה אוהב ולא מסוגל לעשות לי את זה
אבל הנה הגיע היום ועיניי נפתחו
וגיליתי את הפרצוף האמיתי שלך
וקשה לי להאמין פשוט שאתה באמת עשיתי לי את זה
אני מרגישה כאילו שאני חולמת את הכול
כאילו עוד מעט אתה תבוא ותגיד לי
שזה לא נכון, שאתה לא עשית שום דבר
שאתה לא הולך ממני
שאתה נשאר כאן איתי...
עכשיו אני מבינה, שאולי יצאתי טיפשה בעניין
אבל אני לא דואגת
כי מכול טעות לומדים
וכל התירוצים שלך ,הסיפורים
והשקרים על גבי שקרים
פשוט לא מענינים אותיי
אז אני פשוט יקום מחר וימשיך לחיות
ואל תדאג לי...
כי מה שלא הורג רק מחזק!
ואני התחזקתי.....





