יושבת במושב הקידמי..
שיערי מתבדר ברוח...החלון פתוח עד הסוף..
בדיוק כמו שאני אוהבת..
עוצמת את העיניים ונותנת לרוח העזה לחלוף על פני...
לפתע מעין חצים של קור פוגעים בפני...
אינני מפנה את ראשי...
החום בליבי מחמם את כולי.. 🙄
נהנת מהרגע...בלי לחשוב על ההשלכות של זה...
פני נרטבות אט אט..ואני בעולם אחר..
חושבת על מה..ואם...
עוצרים ברמזור והרוח נחלשת מעט..
הגשם מתחזק אך הוא כבר לא פוגע בי...
עוצמת ת'עיניים ומתמכרת לתחושה...
תחושה קסומה ונפלאה...
תחושת ה=א=ה=ב=ה
לא יצא משו..
אבל נווו...חיחיחיחי...
תגובות תיקונים וביקורת בונה יתקבלו בברכה..😊





