-אני יודעת שטעיתי-
באמת שלא רציתי
זה לא היה בכוונה
אך למרות זאת, אתה לא יוצא מראשי
אני יודעת שטעיתי
אני כמו כולם עושה טעויות
מחכה לראות אותך שוב
שתגיד שבינינו הכול בסדר
למרות הטעות שלי
שאתה תשאר לצידי
זקוקה לך כמו אוויר לנשימה
קשה לי להודות בטעויות שלי
אך הפעם אני מודה
אולי לא בפניך.. לא ישירות
גמני נפגעתי, כשפגעתי בך
לי כואב, כשכואב לך
מחכה לראות אותך שוב
שתגיד שבינינו הכול בסדר
למרות הטעות שלי
שאתה תשאר לצידי
זקוקה לך כמו אוויר לנשימה
עד מתי הכאב ימשך?
מתי תחזור..
הרי לא עשיתי טעות חמורה
אז למה אני משלמת על הטעות הזאת בצורה כ"כ אכזרית?
למה הלב מעניש אותי
מחכה לראות אותך שוב
שתגיד שבינינו הכול בסדר
למרות הטעות שלי
שאתה תשאר לצידי
זקוקה לך כמו אוויר לנשימה
אתה חשוב לי
הקשר הזה חשוב לי
רק תגיד מה לעשות.. בלי שאני אצטרך להודות בטעות
תגיד.. איך אני מקבלת את התנצלותך?
תגיד, למה אני סובלת
מחכה לראות אותך שוב
שתגיד שבינינו הכול בסדר
למרות הטעות שלי..
******
בטח כבר שיגעתי אותכם
2 שירים וכמעט ברצף
אבל.. אולי בכול זאת תגיבו? 😉
אוהבת'כם





