לא מזמן, חברתי חגגה יומולדת וזה מה שהכנתי עבורה:
לקחתי סלסלה והכנסתי לתוכה כמה דברים שקשורים לתחביבים שלה:
-היא מנגנת, אז חלילית עם עיטורים מיוחדים.
-היא כותבת, אז עט ועיפרון ענקיים מאנתר.
- היא גם רוקדת אז הכנתי דיסק עם אוסף שירים שהיא אוהבת.
-היא אוהבת לשחק אז זוג כרטיסים לתיאטרון לשנינו(:
וחוץ מזה קניתי לה גם חולצה יפה וצמיד ואת הכל עטפתי בנייר צלופן.
זאת המתנה..חוץ מזה, ארגנתי לה הפתעה...
בצהריים, אחרי בית ספר ההורים שלה לקחו אותה לאכול במסעדה ואני נכנסתי לבית שלה וקישטתי את החדר שלה בבלונים וכשהיא חזרה ציפתה לה הפתעה😊
היינו קצת ביחד, ובערב הזמנתי את החברות והידידים שלה למסיבת הפתעה(כמובן באישורה של אמא).
😉





