אז מרוב שחרשתי על השיר (אל תלכי לי - אייל גולן) קיבלתי ממנו השראה, הנה השיר
-אל תלך-
כשיורד הגשם ואיתם הדמעות
שפתי לוחשות "אל תלך"
התנהגתי כמו ילדה קטנה
כשרצית אותי, צחקתי בתגובה
עכשיו אני כאן.. לבדי, רוצה רק אותך
אל תלך רחוק מידי
תן לי הזדמנות שנייה
תן להתנצל, לקבל אותך
אל תעזוב אותי
בלעדיך לא יכולה להמשיך
היום הפך ללילה
האור בליבי כבה
ברגע שפתחת את הדלת ויצאת דרכה
כבר לא תחזור בחזרה
אך הלב לא מוכן להפנים זאת
אל תלך רחוק מידי
תן לי הזדמנות שנייה
תן להתנצל, לקבל אותך
אל תעזוב אותי
בלעדיך לא יכולה להמשיך
בימים הקודרים רוצה שתחבק אותי
שתחמם אותי בחום גופך
בימים החשוכים כמו לילות ללא כוכבים
רוצה רק שתהיה שלי
שתבטיח שלא נפרד לעולם
אל תלך רחוק מידי
תן לי הזדמנות שנייה
תן להתנצל, לקבל אותך
אל תעזוב אותי
בלעדיך לא יכולה להמשיך
אילו יכולתי להחזיר את הזמן אחורה
הייתי לוקחת אותך ברצינות
כשבאת ואמרת שאני היחידה
שרק אותי אתה רוצה
לא הייתי צוחקת בתגובה
אל תלך רחוק מידי
תן לי הזדמנות שנייה
תן להתנצל, לקבל אותך..
********
איך יצא?!?!?!
אני כתבתי עכשיו!
ב' תגיבו
זה מאוד חשוב לי





