ראיתי באתר תפוז ספר כזה חמוד שמישהי עשתה לחבר שלה.. שם היא הוסיפה מתנות טיפה יקרות... בעקרון זה הלך ככה שיש משפטים חמודים ובינהם היא הוסיפה מתנות ודברים חמודים... הבעיה היא שהיא שמה שם דברים יקרים... ואני רוצה שזה יהיה ספר של ברכות שלא יעלה יותר מידי... ואני אקנה בנוסף את המתנה עצמה....
צירפתי לינק לספר שהיא עשתה... והייתי שמחה אם הייתם עוזרים לי לרשון עוד כמה משפטים יפים בדפים הבאים כי יש לי הרבה דפים ריקים..
תודה מראש 😊
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Vie...&msgid=63409168
ווואייי אני הולכת לעשות את זה!!!!!!!!!
מממשש יפההההההההה
אבל באמת היא קצת הגזימה עם המתנות חחח
וואיי איזה רעיון יפה.
עכשיו מרוב רעיונות יפים אני לא יודעת מה לעשות לשנתיםםםם!!~
אוף אף אחד לא עוזר לי אבל.....
אוף אף אחד לא עוזר לי אבל.....
QUOTE (noy69 @ 26/10/2006) וואיי איזה רעיון יפה.
עכשיו מרוב רעיונות יפים אני לא יודעת מה לעשות לשנתיםםםם!!~
גם אני בבעיה....אפילו שיש זמן
עשית לו משו בשנה וחצי?
בהחלט מתנה יפה ראיתי אותה ממזמן...
זה לא לשנה וחצי... היה לנו שנה ועכשיו יש לו יומולדת .. בשנה קניתי לו מצעים ורקמתי עליהם "איתך גם בחלומות"
אופס חשבתי שזה היה לי השנה וחצי חחחח ולא הבנתי מאיפה השאלה באה ... סורי
וואווו זה ממש מגניב
ובקשר למה ששאלתזה לא נראלי בעיה..
היא עשתה דברים כלליים...
נגיד רציתי לנסות להצחיק אותך- אז תעשי משהו משלך שנראה לו יצחיק אותו..
אפילו סתם איזה שהו מעצעצועים האלה שפותחים מעין משהו דק קופסא ממש דקה..]תאום קופץ ליצן גדול שהתקפל לו שם חחח..
או כל מני שטויות כאלה😊 מצחוקים פרטיים שלכם..
ו-ו-א-י- זה נדיר אמאלה
באלוהים שזה קטלני...
בדווווווק אני עושה את זה
ראיתי את מה שהיא כתבה בתוך האלבום
יצא לה מעלףףףףףף באמת מושקע
אבל איפה המתנות? חוץ מהכרטיס לסקי לא ראיתי...
ומורן אלה כמה רעיונות שעלו לי עכשיו אם את צריכה עוד משהו תגידי לי פה או באיסיקיו
304589929
*רציתי להגיד לך כמה אני אוהבת אותך (ואז לשים מלא משפטים של גליטרים וכאלה של איי לוב יו באנגלית או עברית)
*רציתי לשלוח לך אלפי נשיקות (ולשים תמונות של נשיקות)
*רציתי לאחל לך שתחייך לעולמי עולמים (ולשים תמונות של חיוכים)
*רציתי לאחל לך שתגשים כל משאלה(ותשימי תמונות של שמיים וכוכבים)
*רציתי לאחל לך שתמיד תהיה חזק ותעבור את כל המכשולים(ותשימי תמונות של מקלות וכאלה
כאילו זה מכשול שהוא צריך לעבור)
*רציתי להגיד לך שתמיד אני אהיה כאן בשבילך (תשימי תמונות שלכם ביחד)
*רציתי להגיד לך שתמיד נהיה ביחד (ושתימי תמונות של דברים שבאים בזוגות נגיד תמונה
של זוג נעליים כי לא לובשים נעל אחת תמונה של זוג גרביים תמונה של זוג שרוכים וכאלה)
*רציתי להגיד לך שאתה הכל בשבילי (תשימי תמונה של עולם כאילו כדור הארץ חח)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*