QUOTE (einavush @ 26/10/2006) אני עשיתי לחבר שלי לחצי שנה משו שהוא לא ממש מתנה.. אבל מכל הלב =]
קניתי בקבוק כזה שקוף ובתוך הבקבוק הכנסתי פתקים קטנים שעל כל בקבוק רשום סיבה למה אני אוהבת אותו..
והמספר של הסיבות שווה למספר של הימים שאנחנו ביחד
את הפתקים עשיתי באדום לבן.. והכנסתי בפנים לבבות כאלה מבד באדום לבן
ועל הבקבוק רשמתי "בכל יום שעובר אני אוהבת אותך יותר"
ובגלל שקניתי בקבוק גדול מידי והפתקים לא מילאו הכל אז שמתי שוקולדים...
הנה צירפתי לך תמונה של איך שזה יצא..
http://img439.imageshack.us/my.php?image=2vf9.jpg
מקווה שעזרתי לך...
ואווו ממש יפה!!!
כמה פתקים עשית??...
יש לכם עוד רעיונות?