האמת של חיינו משתנה בתקופות,
אי אפשר לדעת מה עלול לקרות בעקבות אתמול.
רגשות משתנים על פי זמני החיים, העיניים מביטות על דברים אחרים.
סוגי אהבות, הדברים השונים.
מה שכתוב למעלה ומה שאנחנו כאן עושים.
כל מיני דברים שמסמלים על מעשים אסורים, שנגרמים בגלל מבטים שמסתבכים.
סוגי אנשים, סוגי אהבות, סוגי עולמות, סוגי נפשות, סוגי עונשים, סוגי חוויות, סוגי נשמות..
דברים שניגמרים, דברים שכואבים, דברים שנישכחים,
דברים שמהחיים לעולם לא נימחקים.
תת מודע שולט ורצון בלתי נשלט, גורם לדברים שעליהם אחר כך מצטערים.
אני לפעמים מצטערת שבכלל חשבתי על דבר שלא מתאמץ לשנות את החשיבה לדברים נכונים ואמיתיים.
מצטערת שנתתי לחולשה, לאהבה, לתשוקה, לחיפזון, לגעגוע המהול בתמימות, לעיוורון, לחוסר הרצון..
לתת לי ללכת ככה אחרי הטעות ואחרי הטיפשות,
אחרי התמימות, אחרי המילים, אחרי ההתלהבות, אחרייך. .
ללכת לכיוון בן אדם שלא מתעניין עמוק בך..
שלא יודע להכיר אותך ולראות אותך, לבנות אותך, ללמד אותך, לנסות אותך, להרגיש אותך, ל א ה ו ב - א ו ת ך !!
***
מש'ו שניכתב על ידי, היום בשיעור אנגלית..
מקווה שהיה כוח לקרוא..
ואני מקווה שנישאר כוח להשאיר תגובה, או סתם דעה על מה שכתבתי.
אני אשמח לקבל את הדעות שלכם.
א ו ה ב ת מאוד !!
סתוי. . 😊
וואי סתיו זה פשוט מ ד ה י ם #!
את כל כך מוכשרת ..
זה כל כך נכון .. תמשיכי לכתוב תמיד ולשתף אותנו במה שאת כותבת .. אנחנו רק נהנה 😊
ו-א-ו..
פשוט ואו!
אין לי מילים!!!!!
תמשיכי לככתוב,כבר המווווןן זמן לא שיתפת אותנו בדברים שכתבת..
ממש ל-א יפה מצידך! P=..
חחח
אהבתי ממששש את הקטע הזה!
תודה רבה לכם..
!!
אושרי? אני לא משתפת כי אני מתבאסת לקבל את כמות התגובות והיחס המעליב שנהיה פה..
אני מצטערת עם אני פוגעת במילים שלי, אבל האתר ואני שמה דגש על הפורום הזה במיוחד, נהיה קר ושיטחי לחלוטין.
זה הפורום שמאז ומתמיד הכי ניקשרתי אליו, ואילו עכשיו אני ממש מעקמת פנים שאני ניכנסת לפה.
אווירה לא נעימה, חוסר היכרות וחוסר הנאה.
זאת בכל אופן דעתי. 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 24/10/2006) תודה רבה לכם..
!!
אושרי? אני לא משתפת כי אני מתבאסת לקבל את כמות התגובות והיחס המעליב שנהיה פה..
אני מצטערת עם אני פוגעת במילים שלי, אבל האתר ואני שמה דגש על הפורום הזה במיוחד, נהיה קר ושיטחי לחלוטין.
זה הפורום שמאז ומתמיד הכי ניקשרתי אליו, ואילו עכשיו אני ממש מעקמת פנים שאני ניכנסת לפה.
אווירה לא נעימה, חוסר היכרות וחוסר הנאה.
זאת בכל אופן דעתי. 😊
לפי דעתי את צודקת בקשר לזה,
אני מרגיש גם כן את ההרגשה הזו ומזדהה עם התחושות שלך..
אני חושב שזה בגלל שבתקופה האחרונה נפתחו
עוד מ-ל-א משתמשים חדשים,ויש המון אנשים שלא בדיוק נכנסים
לכול דבר.. בתור מנהל,אני ניסיתי לעשות את ההיכרות החברתית,
ואת דף הקשר שנמצאים בנעוץ,אבל כמו שזה נראה.. לא בדיוק עוזר..:\..
😊
אני את דעתי אמרתי.
אבל אנשים נוטים להיתייחס לדברים שקשורים אליהם במיוחד.
ואני מדברת בכללליי..
חפיף אבל.
אני יעשה את השיכולים שלי לגבי האתר הזה להבא. . 😊
+ אהבבבבתתתי
בררממוווות +
😊😊😊😊😊
דיי סתיו.. זה כבר עובר גבול...
תסתכלי יש לך מספיק תגובות .. אני לא מבינה למה את לא מרוצה מהם.
בקטע לא מקבלים את אותן התגובות כמו שבסיפור..
צריך להבין את זה..
היית עוזבת את הפורום שלך מניהול כי את אין הרבה תגובות ?! אני בטוחה שלא....
והקטע שלך ממש ממש יפה.. רמת הכתיבה שלך משתפרת מיום ליום.
תודה רבה לכולןןן..
שבוע טובב... והמשךך שבוע מעולההה. .
גל, תחשבי על מה שאמרת..
רשמתי את זה בכללי ולא רק על התגובות של הפעם.
זה תמיד ככה..
אני שמה לב לכך ואולי את לא.
לא אמרתי לך לחשוב או להרגיש כמוני.
תישארי בדעות שלך אבל אלו הדעות שלי.
שיהיה שבוע מדהים !
יאווווווו זה מהמםםםםםם יצא מדהים נשמה
כמה שזה נגע בי אין לך מושגג
אהבתי אהבתי אהבתי
תמשיכי לכתוב