מתכנסת בתוך עצמי
תחושה של בדידות
אוחזת בי
אני לא מבינה
מה קורה איתי
תופסת את ראשי
ושואלת את עצמי ..
מה עשית לי ?
עננים מכסים שמיים
ואז בשקט הם בוכים
דמעות של מלאכים
שוטפות את הפנים
וזה כואב, כ"כ כואב
החורף הגיע
וזה סימן,
אתה מזמן לא כאן
מתכסה בשמיכה
מזילה עוד דמעה
וזה סימן
שלא תחזור לכאן
עננים מכסים שמיים
ואז בשקט הם בוכים
דמעות של מלאכים
שוטפות את הפנים
וזה כואב, כ"כ כואב
קר בחוץ,
אבל יותר קר מבפנים
הגשם דופק בחוזקה
כמו פעימות ליבי
שאני נזכרת בך
מדהייייםם!!
מורי את פשוט פאפינג כישרוניתתתתת!!
אין את מתארת הכול בצורה מ-ד-ה-י-מ-ה
אהבתי נוראאא
וקרה משהוא שגרם לך לרשום את זה?
אם כן אני תמיד פה בשבילך וגם עם לא:]
אוהבתךך הכי שיששששששש
מור'צי 😊
מווורררריי,
אין אין אני מתה על הכתיבה שלך [:
פפשוט מממעעעלףף !
אל תפסיקי לככתוב !
וכמו שאמרת, יהיה טוווב בעזרת ה' ..
מווורררני 😊
QUOTE (מוררני @ 23/10/2006) מווורררריי,
אין אין אני מתה על הכתיבה שלך [:
פפשוט מממעעעלףף !
אל תפסיקי לככתוב !
וכמו שאמרת, יהיה טוווב בעזרת ה' ..
מווורררני 😊
😉
יפפפפפה שלללי
זה כל ככך יאאאפה. .
זה בגגללווו?
אל תהיי עצווובית . .
יש לך תחבר הכי מדהים שיש .. אל תהרסי את זה בגלל מישהו מהעעבר. .
לאב יווו _(:
פפפפי
מאמי כתיבה מדהימה (:
ואל תדאגי , אני בטוחה שיהיה בסדר !
אנחנו באותו מצב |:
מדהיםםםםםםםםםםם
מושלםםםםםםםםםםם