פרק 1 :]
מתוך שינה עמוקה קלט נמרוד קולות של צעדים מהמדרגות.
הוא היסתובב במיטה , לקח את השמיכה והמשיך לישון ,
" באדוק זה חלום " אמר ..
אבל פתאום שמע דפיקות חזקות על הדלת פתאום הוא מבין שהרעש לא היה חלום , שהכל היה מציאות שהכל היה על אמת ...
לפני שהספיק לראות מה קורה סיביבו מה השעה ומה קורה נפתחה הדלת של החדר ופול אנשים היו עלליו .
אבא של אושרת , אחיה הגדול זה שמשרת בצבא ואחיה השני זה שבגיל שלי האא וגם שני האחים הקטנים שלה שאין להם כ"כ כווווח אבל הם מעודדים לא רעים הייתי אומרת ..
וגם שני בני הדודים של אושרת טעוד כמה חברה שביכלל לא הכיר ...!
כ"כ הרבה אנשים שלא שמוו לב שנמורד לא הזמין אפ'חד לבוא לבית שלו בשעה 2 לפנות בוקר להוריד את השמיכה ולגרור אותו מהמיטה
"מה?..." הוא ניסה לדבר לפני שאכל את האגרוף לפני שהבין שזה היה בוקס ראשון וממש לא אחרון !
" סתום יא מעפן ! " צעק עליו מישו
" מה אתם רוצים מהבן שלי ? " אמא שלו שאלה ואבא שלו בעיקבות אמא שלו
" מי אתם ? תעופו לי מהבית לפני שאני יתקששר למשטרה! "
פתאום התיצצב ממול אבא שלו נימרוד איש יחסית מבוגר זה היה כמבן אבא של אושרת
" אתה אבא שלו ?" מחמם את היידים מכין אותם למכות או משהו כזה ..
" אני אבא שלו וזה הבית שלי ! " אמר בנסיון להראות אומץ שיעופו מהבית !
" ואני אבא של הילדה הטובה שסיבך הבן שלך בצרות !!! " אבא של אושרת הושיט לו יד ...
מקווה שאהבתם ((:
המשך מחר או משו P::
ליל"ט 😛





