נאבד בחשכה,
נופל לכל פינה,
מסתכל עלייך לשנייה,
את נעלמת, אהבה.
מסביב הכול רועד,
חולף לרגעים,
שוכחת עד כמה כואב,
כשרגשות נעלמים.
עוד מבט לקצה המסדרון,
את לא שם היום,
אולי גם לא תהיי,
אולי הכול בדמיוני?
מסביבך הכול עוד שחור,
ואת עוד מרגישה,
כשליבך ירצה לחזור,
לא תהיה עוד אהבה.
מסביבי ערפילים של בוקר,
מקפיאים את חלומי,
וזה עוד יעלה ביוקר,
כשאת שוב תחלמי...
--תגובות מן הסתם 😊--
ווואווו ממש ממש יפה
איזה מילים!
תמשיך לכתוב ..
דעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעי !
אתה כל כך מוכשר !!!!!
תעשששששששה עם זה משהו !?!?!
חח מה כבר אפשר לעשות ? 😊 תודה.
מדהים מדהים מדהיםםם!
פשוט כשירון מהלךךך
אהבתי נוראאט
אין עלייך אתה פשוט מוכשררר!
אל תפסיק לכתובבב
פשוט מעלףףףףףףףף!!
מור'צי 😊
לפני חודשיים בערך הרגשתי בדיוק ככה.. =[ כל כך מתגעגעת לזה..
גם שזה לא הכי טוב בעולם.
כתבת ממש יפה!
-זוהר-
אאחותת צ-ו-ל-ל-ל-ל-ל-ע-ע-ע-ע-ת!!@#
ששייר ממממש ל-א צולע!
אהבתי כ"כ!
ממש אאבבלל!
אתה פששוט מוכשר ברמות שלא ייאממננו!
באמת תעשה עם זה משההו..
זה כישרון מבוזבז!