-מחר זה יגמר.. יגמר כמו החיים עצמם-
נכון אומרים.. המחר אינו ידוע
נכון אומרים.. לא להשאיר דברים לאחר כך
נכון אומרים.. החיים קצרים
רק הבעיה אצלי שלא הספקתי לנצל אותם, כמו שרציתי
לא הקשבתי למה שאמרו
הרי אומרים כ"כ הרבה דברים..
החיים נגמרו.. המחר הגיע..
לא ניצלתי, לא התאהבתי, לא הספקתי להנות מהחיים..
לא חיבקתי, לא נישקתי, לא רציתי..
קטנה וחסרת אחריות, אמרו כולם
עד שהבנתי.. היה מאוחר.. יותר מידי מאוחר
המחר הגיע.. איתו החיים שהגיעו לסופם
הימים שחלפו להם במהירות בין 4 קירות לבנים כמו סיד..
מאושפזת בבי"ח
האנשים האחרונים שראיתי הייתה בעצם האחות באותו בי"ח זול
זול כי לא היה למשפחה שלי מספיק כסף לשלם על בי"ח יוקרתי..
לא כסף ולא אחריות לעמוד לצידי בדקות האחרונות שלי..
ברגעים האחרונים





