היא יושבת שם
מביטה בכולם
הם מאושרים
צוחקים, מחייכים, מדברים..
היא עצובה.
יושבת לבדה בפינה.
מחכה שתעבור, ואולי תזרוק לה מילה.
אתה עובר,
הכל עובר כל כך מהר.
והנה זה קורה
כלום אצלך לא משתנה.
היא מביטה בך,
מתחוללת בתוכה סערה.
היא מרגישה פרפרים,
חיוך נמרח לה על הפנים.
ידיה מזיעות,
רגליה רועדות
אך לך? לא קורה כלום
הכל נשאר כמו שהיה,
כלום בשבילך לא קרה
היא? כבר בוכה
הכל כל כך כואב
היא מרגישה רק צביטה בלב.
ומרגישה בתוכה, היא פשוט יודעת,
שהיא עכשיו אליך מתגעגעת
היא אותך אוהבת
ועליך? –כל הזמן- חושבת
ואילו אתה? –ברגע זה- חושב על מישהי אחרת..





