כפרה על השרוט שלי
אחד המטורפיםם!
הוא כתב לי את זה והקריא לי דרך הפ"ל, עכשיו ניתקתי [ד"א הוא מנצרת עילית]
אמרתי לו שאני הולכת להעלות את זה לאינטרנט.. מצידו בכיף
עינייך היפות שאותי כבשו תוך שניה
גופך הנע לפי קצב פעימות ליבי
ילדונת לא יכול בלעדייך
נסיכה קטנה ומתוקה שלי, את החלום שלי
את מה שאני צריך לצידי
אותך איחלתי לעצמי מאז שאני זוכר ת'צמי
ילדה קטנה ושובבה שלא עוזבת את מחשבותי
בחלומות רואה את שנינו בייחד
אני שלך ואת שלי
את האחת בשבילי
החצי השני שלי
אז בינינו?
את צריכה רק אותי
אוהב אותך אהובתי
******
זה כמובן בין ידידים..
אף פעם לא היינו חברים
אבל הוא כזה מתוקקקקקקק!!!
אוחחח כפרה על העומר'יקו שלייי
אהוב שרוט שלייי





