לא יודעת מה אני הולכת לרשום...גם אני מזה לא טובה בזה אבל אני בדיכאון עמוק...אז יהיה מה שיהיה..
הכרנו לפני שנה.היה מדהים...
היה לנו כ"כ טוב..
צחקנו ביחד,בכינו ביחד,השתוללנו ביחד
היינו פשוט גוף אחד..!!
היינו שנה ביחד..עם המון ריבים בלי פרידות
אהבתי אותך ועדיין אוהבתת
מתי תבין את זה כבר?!אני לא מסוגלת
כל היום תמונות שלך בראשי..לא נעלם לי
אם היה לנו כ"כ טוב ביחד
אני יודעת שאתה אהבת אותי ועדיין אוהב
למה נתת לזה להרוססססססס?!?!?!??
אני לא מסוגלת ככה יותר אני אוהבת אותך
בחיים לא אהבתי ככה בנאדם
אני זוכרת שבשנה שלנו ביחד..הבאת לי שרשרת
מדהימה...לא מורידה אותה מגופי
שומעת את קולך ורק בוכה
מחכה שתגיד לי "בואי נהיה ביחד"
אבל זה לא קורה!!
נו כבר תגיד לייייייייייייייייייייייייייייייייייי
אני אוהבת אותך לא יכולה יותר לחיות לבד
חצי מגופי הלך..נשאר רק החצי השני..
ועם חצי אחד..אני לא יכולה לחיות
אני צריכה אותך..בבקשה ממך
זהו..פרקתי..לא יודעת מה יצא אפילו לא קראתי... 😢





