פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

= אי אפשר לקנות אהבה =

✍️ MaaaMz 📅 19/10/2006 13:32 👁️ 1,158 צפיות 💬 31 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
"אממאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא בואי מהר"
צעקתי בבהלה |:
היא באה ושאלה מה קרה היא ראתה את אחי,מעולף על הריצפה.
אני הייתי בהלם,והיא עוד יותר.
ניסינו להעיר אותו - אבל הוא לא הגיב..
התקשרנו מהר לאמבולנס ותוך חמש דקות הוא הגיע.
לאט לאט עומרי פתח את העיניים,הלב שלי פעם כל כך חזק
בחיים שלי לא הרגשתי ככה..ירדו לי דמעות,הרבה.
לקחנו אותו לבית חולים ועשו לו שם כמה בדיקות,
חבר שלו ישר בא שהוא שמע מה קרה.
קוראים לו אושרי,הוא בבית ספר שלי,והוא כזה יפפפפפפפפפפה ! |:
הוא הסתכל עליי וחייכנו אחד לשני 😛 ..
עומרי : "אה אחי מה קורה"
אושרי: "וואלה מה איתך אני רואה המצב לא משהו..מה קרה ?"
אני ישבתי בצד,לא קשורה.. |:
ואז אמרתי "טוב אני אשאיר אותכם לבד.."
אושרי : "למה ? תישארי "
וקרץ לי |= , וואי ..לא האמנתי שהוא אמר את זה.
עומרי : "ליאן לכי תקני לי משהו לשתות"
אני: "מה לקנות לך?"
עומרי: "לא יודע תקני קולה"
אמרתי לו טוב,בדיוק קמתי ואז.........
אושרי: "בואי אני אבוא איתך" וחייך לי את החיוך הכובש שלו ! (:
אמרתי לו סבבה
ואז עומרי היה חייב להרוס :S
עומרי: "עזוב אותה שתלך לבד אל תדאג לא יקרה לה כלום"
אושרי: "שטויות אחי אנחנו תכף נחזור"
קמנו והלכנו לכיוון המכונות שתייה,ואז הוא שאל אותי
"מה ליאני איך בבית ספר?"
אני: "אאמ,בסדר..איך לך?
אושרי: "גם מאמי,שומעת..רציתי לשאול אותך.."
בדיוק הפלאפון שלי צלצל. אוחחח דווקא עכשיו ?!
על הצג כתוב **מיתרי אחותי**
אני: "אה שמנה?"
מיתר:"מה ניינים מאמי שלי? שמעתי עומרי בבית חולים מה קרה ?! "
אני: "סתם התעלף..אל דאגי לא קרה לו כלום."
---------------
מיתר דלוקה על אחי.
חחחחחח ונראה לי שגם הוא קצת עליה
היא ילדה מהממת :]
יש לה שיער שטני תלתלים,ועיניים ירוקות,היא רזה אבל נמוכה /=
--------------
מיתר:"טוב מסרי לו שירגיש טוב"
אני: "סבבה בובי אני אמסור"
מיתר: "אה וליאן..יש מצב אני באה אלייך היום?"
אני: "חחח כן הבנתי בשביל מה.. P:
שאני אהיה בבית אני אתקשר אליך ותבואי"
מיתר: "סבבבבי יאללה ביי אחותי"
וניתקה.
בינתיים אושרי כבר קנה לו קולה מהמכונה,והתקרבנו לכיוון של החדר של עומרי.
אני: "אושרי? מה רצית לשאול אותי?"
ואז הוא אמר " לא,לא משנה.."
אמרתי לו נו תגיד מאמי..והוא שתק.
לא רציתי ללחוץ יותר מדי,אבל כ"כ רציתי לדעת מה הוא רצה לשאול..זה פשווט הרג אותי !
נכנסנו לחדר של עומרי,ואושרי הביא לו את הקולה.
אני: "עומרי מיתר מסרה לך החלמה מהירה"
עומרי: "וואלה..תגידי לה תודה ומאיפה היא יודעת על כל זה?"
אני: "לא יודעת אני לא אמרתי לה כלום,קיצצר היא תבוא היום"
וצחקתי חיחי 😛
אמא שלי נכנסה ואמרה לעומרי שינוח קצת.
כולנו יצאנו מהחדר והלכנו לקפטיריה לקנות משהו לאכול.
-------------------------
ועכשיו קצת עליי 😉
קוראים לי ליאן אני בת 15
יש לי שיער שחור,עיניים כחולות ואני רזה.
עומרי (אח שלי) - הוא הילד הכי יפה שקיים 😛
יש לו שיער חום,עיניים דבש והוא גבוה.
הוא גדול ממני בשנה וחצי,אנחנו באותו בית ספר-לצערי.

-------------------------
אחרי שאכלנו משהו,
אבא בא ואמר שאפשר ללכת הביתה.
אושרי בא אלינו אחר כך,ישבתי לידו במכונית
היה רגע שהחלפנו מבטים,אבל ישר הורדתי את הראש.
שהיינו באוטו התקשרתי למיתר ואמרתי לה שאני בדרך
היא אמרה שתוך חצי שעה היא אצלי.

הגענו הביתה,נכנסתי למקלחת אחרי שיצאתי באתי קצת למחשב,התחברתי לאייסיקיו
וכתבתי אוואי .. 😊

******
יום ארוך,הרגע חזרתי הביתה
מחכה למיתרי הדובה שלי # (:

ילללללללד ?! ררר אתה כזה מ ד הי ם ! |=

קיצצצצצצר,אין מצצב שפפה . . .
על הפפפפון $!

byyye byyye 😛

*******
שמעתי דפיקות בדלת....
שאלתי מי זה ולא ענו /=
המשיכו לדפוק,באתי לפתוח את הדלת וראיתי מולי את........... |=
תגובות ?! ]:
אהבתי😊
תממשיכי מאמי ...
עודד תגובות? 😊
התחלה חמודה מאמי

תמשיכי
המשך=============================================
שמעתי דפיקות בדלת....
שאלתי מי זה ולא ענו /=
המשיכו לדפוק,באתי לפתוח את הדלת וראיתי מולי את.........
אושרי.
הייתי בהלם לשניה,חייכתי ואמרתי לו שייכנס.
ואז הוא אמר לי "עומרי במקלחת..אז חשבתי לבוא לדבר איתך קצת
אף פעם לא ממש יצאנו לדבר לבד.."
אמרתי לו: "כן צוודק..מה מאמי..על מה רצית לדבר איתי?!"
עומרי: "לא משהו מיוחד..סתם לדבר"
אוף,התאכזבתי מהתשובה שלו #! .. ציפיתי שהוא יגיד מש'ו אחחר 😢
אמרתי לו אאה..והתיישבתי על המיטה שלי.
הוא בא לשבת לידי ושאל אותי "מה ליאני יש מישהו?"
חייכתי ואמרתי לו.."אאאממ.."
הוא עצר אותי,
ואמר לי "יש לך חיוך מושלם.."
באותו רגע?!היה בא לי לקפוץ עלללליו ולהגיד לו שאני אוהבת אוווותו !1
הסמקתי ואמרתי לו: "אז מה אני יגיד על שלך?" וצחקתי 😊
עומרי: "חח לא ענית לי עדיין על השאלה שלי"
אני: "לא מאמוש,אין לי אף אחד..ולך?"
עומרי: "גם לא..איך לילדה כל כך יפה אין אף אחד?"
חשבתי לעצמי כממה הוא חמווד ! היה בא לי לאככככככול אותו (:
אני: "לא יודעת חח" והסמקתי 😛
הוא התקרב אליי לאט לאט ואמר לי "את כל כך יפה.."
הזיז לי את השיער מהפנים..הרגשתי את השפתיים שלו על שלי,
את הלשונות שלנו מתערבבים :] גאאד הוא מנשק כזה טוב @! ;]
אבל תמיד משהו חייב להרוס 😊
מיתר נכנסה בלי לדפוק בדלת וראתה אותנו מתנשקים :|
מיתר: "מצטערת לא התכוונתי להפריע..תמשיכו אני לא פה"
אני: "חח יא סתומה בואי את לא מפריעה"
אושרי: "ליאן אני הולך מאמי אני ידבר איתך כבר.."
נתן לי נשיקה בלחי והלך /=
אחרי שהוא יצא מיתר אמרה לי לספר לה הכל.
את האמת ? לא ידעתי כל כך מה לספר..זה בא בהפתעה .. 😊
מיתר: "סחטיין ליאני יש משהו שאני לא יודעת?😛"
אני: "חח יו מיתתר אני אוהבת אותתוו! " 😁
מיתר: "מה איך זה קרה? ספרי הכלל ..! "
אני: "לא יודעעת הוא נכנס לי לחדר דיברנו והוא נישק אותי"
בדיוק צלצל לי הפלא' ..
"תודה ליפה שלי,לנסיכה שלי,למהממת תודה
על שהבנת אותי כל השנים האללה....."
על הצג היה כתווב
**אספי השממן (: **

-----------------------
אסף - הידיד הכי טוב שלי :]
הוא גר בבניין שלי,
ההורים שלנו חברים טובים,מאז שהוא עבר לגור פה.
הוא שמנמן,עם עיניים חומות והשיער שלו מחומצן..הוא עושה בד"כ קוצים (=
אה ו..הוא חבר של אושרי. 😯
----------------------
רועי: "מיתרי ?"
אני: "אה יפה שלי?"
רועי: "מה קורה אחות שלי?"
אני: "מעולה מאמי מה איתך?"
רועי: "וואלה בסדר כפרה איפה את?"
אני: "בבית עם מיתתרי.."
רועי: "אה מסרי לה ד"ש כפרה עליה"
אני: "חח חזרה (:"
רועי: "טוב אני עולה אלייך משעמם לי טילים"
אני: "סבבה יא דוב :]"
רועי: "ביי נסיכה"
וניתק.

היינו במחשב עד שהוא בא,וקראתי את האוואי של אושרי

********
חזרתי
עומרי אח שלי תרגיש טוב כפרה

סיוון דברי איתי חיים אוהב אותך 😊

********



תגיבו שאני ידע אם יש טעם להמשיך או לא.. 😕
טוב הבבבבבבבבנתי שזה לא משו /=
תודה לכל אלה שהגיבו
:]
מהמם וגם אני התחלתי סיפור חדש וכמעט אפחד לא מגיב=\ אז אל תתיאשי ככה זה בהתחלה
תמשיכי שבת שלוםם ואת מוזמנת לקרוא את שליי "אין גיל לאהבה"
המשך.

היינו במחשב עד שהוא בא,וקראתי את האוואי של אושרי

********
חזרתי
עומרי אח שלי תרגיש טוב כפרה

סיוון דברי איתי חיים אוהב אותך 😊

********

סיוון ?! מי זאת סיוון ?!
הייתי כל כך עצבניייייייית...לא הבנתי מה הולך פה1!

דפקו בדלת זה היה אסף
פתחתי ונתתי לו חיבווווווק ענננננק (:
עלינו לחדר והוא אמר שלום למיתר.
וכמו שאמרתי - הייתי עצבנית 😠
אסף: "מה מה קרה לך מה זה הפרצוף הזה?"
אני: "סתם עזוב"
אסף: "נו מה יש לך"
אני: "מה לאושרי יש חברה?"
אסף: "איזה אושרי?אושרי אטיאס?!"
אני: "נו כן" 😊
אסף: "משהו כזה..למה מה קרה כבר !?"
אני: " אה סתם לא משנה"
מיתר ישבה בצד ולא אמרה כלום.

הפלא' שלי צלצל..מספר לא מוכר
מעניין מי זה..
אני: "הלו?"
אושרי: ליאן??
אני: "מי זה?"
אושרי: זה אושרי
אני: " אה..מה?"
אושרי: "מה קורה נסיכה שלי?"
אני: "ברוךךךךךךךךך השם"
אושרי: "אני צריך לדבר איתך.."
אני: "לדבר איתי?על מה? אין לנו על מה לדבר מותק."
אושרי: "סבבה ביי"
הוא ניתק לי./=
אבל באותו רגע לא היה איכפת לי.....מה נראה לו?@ שילך לסייווני שלו
סיפרתי לאסף שהתנשקנו והוא היה בהלם
הוא לא הבין מה הקשר שלי לאושרי
אמא שלי קראה לי שנרד למטה לאכול
אבל לא היה לי בכלל תיאבון # הייתי פגועה..

עומרי אמר לאסף ולמיתר שלום ואמר לי
"מישהי פה מאוההההההבת" ונתן לי כאפה קטנה כזאת
נו מה כולם החליטו לעצבן אותי היום ?!
אני: "מה הקשר יו עומרי סתום תפה תעשה טובה"
עומרי: "מה שמעתי את ואושרי..."
אני: "מה? מה הוא סיפר לך?!"
הההממשך ודדדדדדדדדדדחופ
QUOTE (אלין_הבובה @ 21/10/2006) הההממשך ודדדדדדדדדדדחופ
חח אני ימשיך היום 😊
מדהיםם המשך!!

אוהבתת
ווואה ווואאאהה
ליגגגגגגגגגגה!$%

מואאאאה
סיפור חמוד המשךךך
המשך
------------------------------
מיתר: "מצוין מאמי מה איתך?"
עומרי: "וואלה..בואי בואי נעלה שניה לחדר שלי אני רוצה לדבר איתך"
והם ברחו למעלה.
נשארתי עם אסף..אכלנו במטבח עד שהילד שהכי לא ציפיתי לראות אותו..נכנס

"מה אתה עושה פה ?!" צעקתי.
"באתי לדבר איתך,לא רצית לדבר איתי בפלא' אז את תדברי איתי פה !@"
אני: "אתה לא רואה שאני עם אסף ?!
ואאאמ..להגיד לך את האמת אושרי אני לא ממש מעוניינת לדבר איתך אאאאז......"
אסף: "מיתרי מאמי אני הולך יש לכם על מה לדבר
דברי איתי אחותי.."נתן לי חיבוק ואמר שלום לאושרי.
שנאתי אותו על זה !
עלינו לחדר שלי אני הייתי על המחשב,הוא ישב על המיטה ולא התייחסתי אליו בגרוש /=
הייתה שתיקה 5 דקות בערך.
עד שהוא התחיל לדבר...
אושרי: "מיתר?"
אני: "אה?"
אושרי: "למה את כועסת עליי? אני רק רוצה לדעת."
אני: "מה אתה משחק אותה לא יודע ?! "
אושרי: "לא אני לא יודע...בא לך להגיד?"
אני: "תשאל את סיוון היא בטח תדע"
אושרי: "מה?מה היא קשורה לכל זה ?!!"
אני: "אויש אושרי תעשה לי טובבבבבהה לך לסיוון ותהנו לכם,רק תעזוב אותי"
אושרי: "בואי בואי אליי.."
התיישבתי לידו,הוא היה מבולבל..לא הבין מה אני רוצה ממנו.
אושרי: "סיוון היא הידידה הכי טובה שלי,אני מכיר אותה מגיל אפס..מה חשבת?"
אני: "שהיא חברה שלך אולי...?!"
אושרי: "מי אמר לך את זה?"
אני: "לא צריכים להגיד לי,ראיתי באוואי שלך..חוץ מזה אסף אמר לי שיש לך מישהי! " /=
אושרי: "מיתרי..אני היום דיברתי עם אסף..ואמרתי לו שיש לי מישהי..לא אמרתי לו שם..המישהי הזאת-זאת את
אם לא הבנת.."
לא ידעתי מה להגיד..הייתי בהלם.
חייכתי חיוך קטן כזה...ושאלתי אותו "באמת?"
אושרי: "כן...אני רוצה אותך,רק אותך ולא אף אחת אחרת
את הילדה הכי מיוחדת שהכרתי..כל פעם שאני רואה אותך,
כל פעם שאני מדבר איתך..אני מרגיש הרגשה מוזרה בבטן..
מאמי את ההרגשה הזאת אני לא הרגשתי עם אף אחת חוץ ממך."
מיתר נכנסה לחדר ואמרה לי שהיא חייבת ללכת הביתה,שדודים שלה הגיעו מחו"ל
שאלתי אותה על מה עומרי דיבר איתה..היא אמרה לי שהיא תספר לי כבר
נתתי לה חיבוק ענקקקיי וליוויתי אותה לדלת.
חזרתי לחדר..הוא הסתכל עליי במבט כזה כאילו הוא מחכה לתשובה ממני.
אמרתי לו.."אני מצטערת אושרי..לא ידעתי שזה ככה..תבין אותי
לא הבנתי מה קרה לך."
אושרי חיבק אותי חיבוק עננננננננקי..הסתכל לי בעיניים,ליטף לי את הפנים...ולחש לי באוזן שהוא אוהב אותי.
התנשקנו ולאט לאט זה זרם
אני לא יודעת איך הגענו למצב הזה..אבל אני שכבתי עליו הוא פשוט נישק אותי בכל מקום בגוף.
וכל כך נהניתי אני לא ישקר..נהניתי מהריח שלו,מהמגע שלו..מכולו.
אני רק רציתי שהרגע הזה לא ייגמר לעולם. 😁
אבל אז...אמא שלי נכנסה לחדר וראתה אותנו ככה 😮

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך