הלכת ולא תשוב יותר...
למה זה קרה?! אני עוד לא מבינה!
מביטה בתמונות ומעלה זיכרונות,
על רגעים יפים ועל כל המילים!
נשבענו את שבועת האוהבים
ועכשיו אתה בשמיים מביט בי מהמרומים!
רוצה שתדע... אליך אני זועקת...
אותך אני אוהבת ובלב את הרגש חורטת!
חושבת עלייך וליבי צורח,
צריכה אותך כאן איתי,
רוצה שתשוב ותהיה לצידי!
אם רק היית לידי,
הייתי מראה לך את כל אהבתי!
ליבי נקרע והדמעות זולגות,
איפה יהיו עוד כאלה אהבות?!
מה שידעתי איתך לא הרגשתי בחיים
ואני אזכור אותך לעולמי עולמים!
אז כעת שעלי אתה מביט,
תדע שכואב לי ואני מתגעגעת,
תדע שקשה לי ואני כבר משתגעת,
תדע שאתה עמוק בתוכי
ותדע שאתה כל כולי!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי,
עצוב ומדהההים ! 33>
מאמי..
כמו תמיד את כותבת מדהייםםםם
וזה ממש עצובבב..
וואי איזה עצוב זה 😢
אבל ממש יפה.. :]
מורנייייי
מדהימה שליי!!!
את פשוט מוכשרתתת
תמיד היית חיחיח
פשוט כישרון מלידההה
אל תפסיקי לרשוםםםם
לפ יווו
הכי ש י ש!!
מור'צי 😊
תותייי תודהה מאמיי
טוניטה תודהה יפה שלי לוב יו
ענברברי תודההה מתוקהה😊
סקס אפל תודה מאמיי
מורו'שש תודה חיים שלי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת מהמםםםםםם, כ"כ מוכשרתתת
יצא לך פשוט מושלםםםםםםם
את לא מתארת לעצמך אפילו עד כמה אני שמחה שזה לא עלייךך
תמשיכי לכתובב תמידדדד
אוהבת'ךךךךךך בייבי שליייי
מוווווואההה
הודיה נשמה שלי
תודה על כל הפירגון שלך תמיד
אני מתה עלייך מדהימה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בעד מה חיימשלי
חולה עלייך יפה שלי
R-E-S-P-E-C-T
כבוד,פשוט כבוד!
שמח שבירכת את הפורום שלי בנוככחותך,בכישרון שלךך! ;]
מממש יפה שחבלז על המזמז...
תמששייכי לכתוב ת-מ-י-ד!
יפה אממי
תמשיכי לכתוב
גלושלך3>#