אתה דואג לי, איכפת לך ממני
רואים את זה, לפי המבטים שלך
אז למה כ"כ קשה לך להבין שאתה זה שאני צריכה?
שרק אותך אני רוצה?
למה אתה לא מתקרב?, מחבק ומנשק?
למה כואב לי הלב, בגלל זה שדואג לי?
בגללך?!
איפה אתה עכשיו?, מי איתך?
למה אתה לא כאן, ליידי..
אומר לי ת'מילים שבטח מישהי אחרת שומעת עכשיו ממך?
ת'מילים שיגרמו לי לחייך..
הרי זה הדבר שאתה כ"כ רוצה שאני יעשה
או שאני זאת שטועה?
אז למה המבטים האלה שאתה שולח לעברי?
מבטים מלאי דאגה ואכפתיות
למה אני לבד, רוצה רק אותך
למה אני רוצה לבכות עכשיו.. בגללך
רע לי עכשיו.. בגללך
אני זקוקה לך
לא רוצה אחרים..
לא זקוקה לאחרים..
אף אחד לא יכול למלא את המקום שלך בחיים שלי
אף אחד לא יכול לעזור לי, חוץ ממך..
כמה עוד אני צריכה לחכות לך?
******
איך יצא?
לא עלי ד"א





