בנות לא אני כתבתי, אבל קראתי את זה וזה כל כך יפהה
אז תקראוו, ותגיבוו :]
הלכתי למסיבה-אימא
ודברייך נגנו כול הזמן באוזני . . .
אז לא שתיתי- אימא
והרגשתי גאה מאוד בעצמי !
אל תשתה בן תמיד אומרת-אימא
חזור הביתה בשלום ,
אז למרות שאחרים הציעו לי-אימא
שתיתי קולה במקום . . .
אני יודע שתמיד צדקת-אימא
ואני יודעת שאגיע הביתה בשלום .
אני נכנס למכונית-אימא
ומתחיל לנסוע בזהירות
וזה רק בזכותך-אימא הדרך שחינכת אותי
האהבה והאחריות .
אני מתחיל לנסוע-אימא
בזהירות בדיוק כמו שביקשת
אך המכונית ממול-אימא
לא מבחינה בי ופוגעת בי חזק
אני שוכב כאן מציידי הדרך-אימא
ושומע את דברי השוטר
הנהג שממול שתה-אמא
ואני הוא שצריך לוותר
אני שוכב כאן גוסס
אימא הלוואי שתגיעי מהר . . .
איך זה קורה דווקא לי-אימא
ולא לנהג אחר !?
יש הרבה דם מסביבי-אימא
אני חושב שרובו שלי ,
אני שומע את החובש-אימא
שלא נותר לעשות הרבה בשבילי . . .
רציתי רק להגיד לך-אימא
לא שתיתי אני לך נשבע . . .
אלו היו האחרים-אמא, אלו שהיו במסיבה
נראה גם שהנהג היה שם-אמא
בדיוק איפה שהייתי אני
ההבדל הוא שהוא שתה ועוד חי-אימא . . .
ואני איפה שהנני .
מדוע אנשים שותים-אימא !?
זה יכול להרוס את כול החיים
אני מרגיש כאבים חזקים עכשיו-אימא
חדים ודוקרים כמו סכין
הנהג שפגע בי-אימא
מסתובב סביבי מביט ומהסס
אני חושב שזה לא פייר-אימא
הוא שתה ואני פה גוסס . . .
אל תדאגי לי-אמא
אמרי זאת לאחי אבי וכול משפחתי
גם כשאגיע למעלה-אימא
אני יודע שתמיד תהיו שם איתי
מישהו היה צריך להגיד לו-אימא
שלשתות ולנהוג זה לא כדאי ,
אם רק היו אומרים לו זאת-אימא
הייתי עדיין חי . . .
נשמת אפי מתקצרת-אימא
עכשיו אני מתחיל לפחד. . .
יש לי שאלה אחרונה-אימא
לפני שאעצום את עיני
אני לא שתיתי-אימא
אז למה איבדתי את חיי !?
מכיררה את זהה,%
וזה באמת אחד היפייים [:
אווהבבת 3>
אמאאאאאאאאאא אני עם דמעות בעיניים
איזההה כואבבב עצובבב מלא רגש ואהבה
איך הוא מעריך את אמא שלוו
זה מקסיםם מי שכתב את זה הוא נשמההה באמתתתתתתת
אני חייבת לכתוב עוד משהו בתגובה שלי
כשקראתי את השיר הזה ישר נזכרתי
בפעילות שהייתה לנו בבית ספר ובא בנאדם
שאיבד רגליים וכל החיים הוא על כדורים
בגלל תאונה שנגרמה בעקבות זה שהנהג היה שתוי
באותו יום שהבנאדם הזה דיבר מולנו בבצפר
מזהה בכיתי כי זה באמת לא הוגןןן
אנשים עושים טעויות ופוגעים באחרים!!
תודה שהעלת לנו את זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה היה פה כל כך הרבה פעמיים, כך שאין טעם שוב.