בנווות, סיפור חדש שליי
תגיבוו =]
-----------------------------
נכנסתי לכיתה, הרגשתי כל כך טוב!! חשבתי שהשנה יהיה כמו שנה שעברה..
שהכל יהיה כזה פרפקט, רק ששחכתי שהחטיבה זה ממש ממש לא כמו היסודי..
"נוו ענת חכיי לי.."
ענת הייתה חברה טובה, בעצם לא ממש..
זה מסובך..ביסודי לא היינו חברות ממש טובות, היינו חברות בציניות..חח לא ממש "אהבנו" אחת ת'שניה!
היא הייתה ב-ו' 1..היא הייתה מלכת השכבה..
כשאני הגעתי לבצפר בכיתה ו'..והייתי ב-ו' 2..קצת שיניתי את העניינים..
כשהגעתי, השכבה כבר הייתה מחולקת!!
היו שלוש קבוצות..
קבוצה ראשונה היו: ענת אלינור שיר ומאיה. ענת הייתה ה-ראש בקבוצה..כולם העריצו אותה שם, זה היה מפחיד כמה שהם היו 'שפוטות'..
הם פחדו ממנה..אשכרה פחדווו ~!~
הקבוצה השניה הייתה: לינוי, אור וחן. חמודות, בלי סיבוכים..סתם קבוצה..גם היו די מקובלות.
והקבוצה השלישית הייתה מצחיקה: רעות ושירן..הם תמיד תמיד ניסו להיות ממש ממש מקובלות והאמת שלא ממש היו מצליחות.
כשאני הגעתי שמו לי אולטימטום...אמרו לי: תבחרי, או שאת באחת מהקבצות או שאת נכנסת לחנונים.
האמת בכלל לא היה לי כח להיות בחנונים כי ממש נידו אותםם שם.!!
אז החלטתי להיכנס לקבוצה של ענת..ענת נראתה לי אחלה ילדה.
אחרי יום יומיים כבר הבנתי איזה סוג של ילדה היא.
חשבתי בהתחלה לעבור קבוצה..אבלל..
החלטתי להישאר..ולעזור לבנות האלה עם השטןן הזה!!
וגםם מאוד התחברתי לאלינור..ובעצם לכל הבנות..נפגשתי איתן דיברתי איתן..והם הבינו שבעצם למה שמישהי תשלוט עלייהןן?! אה?!
וככה אני נהייתה ה-ראש בקבוצה..ה-טופ אבל זה היה ממש שונה..
.. הם בכללללל לא פחדו ממנייי..
ובכלל לא היו שפוטות שליי!! היינו סתם חבורה אחת מגובשת..
וענת התעצבנהה..וואי איך היא התעצבה..ונהיינו די אויבות
היא עברה לקבוצה השניה..ושם נהייתה ה-טופ
ושוב .. היו לה שפוטות, ואפילו שפוטיםםם..
..רבנו על כל הדברים הקטנים שיכולים להיות..
ובמיוחד על בנים=]
על אלון..הוא היה ה-מקובל..בהתחלה הוא היה חבר שלה..
אבל אומרים שהוא ניפרד ממנה בשבילי
ובסוף גם אנחנו היינו חברים..אבל גם הוא לא היה ה-מושלם!!
גם לו היו חיסרונות..עכשיו הוא עבר דירה להרצליה..אבל אנחנו עדיין
דיי בקשר.
אבל העניין הוא..איך זה שעכשיו אני וענת באותה חטיבה ועוד חברות טובות?! אז ככה..
אלינור וכל החבורה שלי..עברו ל"קשתות" זה בצפר חדש שנפתח..
הם רצו לחדש..להתרחק מכולם
אני דווקא ממש ממש רציתי לעבור איתם..
אבל ההורים שלי רצו שאני ילמד בבית הספר שכלללל המשפחה שלי למדה שם..אחותי..אח שלי..ועכשיו אני ועוד מעט אחותי הקטנה
טוב לא הייתה לי ברירה...עברתי ל"אמורים"..
כל החבורה של ענת הייתה שם..אני הייתי כאילו בינייהם..
לא הייתה אז שליטה..
לפחות עליי לא.!! אבל לינוי אור וחן..ממש אהבו אותה..העריצו אותה
אור בכלל..כל כך העריצה אותה שזה הגעיל אותי..כמה בנאדם יכול להיו ש=פ=ו=ט.
אני וחן..התחברנו קצת יותר..
לפעמים היינו גםם נפגשות וכאלה..
אבל גם היא מאוד אהבה את ענת..ולא הייתה לה בעיה לתקוע לי סכין בגב.
השנאה שלי כלפי ענת..לא נעלמה.
ממש שנאתי אותה..אבל כשהייתי איתה והיא הייתה אליי כזאת חמודה..הרגשתי שכאילו היא החברה הכי טובה שלי..זה היה ממש ממש מוזר..זה כאילו היה לי פיצול.
אבל בחייםםםם לא החלפתי את החברות האמיתיות שלייי..
וכמובן ששמרתי על קשר..הם נשארו החברות הכי הכי שלי..
טוב אז..איך התחלתי את סיפור?!
אהה..כשנכנסתי לכיתה..חשבתי שטוב..יש לי חברות..לא ממש טובות אבל יש..אני הרגשתי בטוחה בעצמי!!
חשבתי שאני יהיה מקובלת..הרגשתי יפה..בטוחה!!
אז נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד ענת..
דיברנו ..צחקנו..עד שנכנסה המורה..וקראה בשמות..
היינו 32 ילדים בכיתה..
"לנה גולדברג" ..פה עניתי..
הרגשתי שזה המקום שלי..ושלמרות שממש רציתי להיות עם החברות שליי..חשבתי שאולי גם פה יהיה כייף..
התחברתי עם די הרבה ילדיםם..
וענת עיצבנה אותי כל כך..היא כל שניה ניסתה להתחרות ביי..
יואוווו זה כל כך עיצבן אותיי..הייתי בטוחהה שעבר לה העניין של התחרויות..
היא ניסתה להתחבר ליותר ילדיםם..ובמיוחד לבנים..
חןן הכירה שם את כולם כמעט..בגגלל אחותה שלומדת בכיתה ח'..
אז היא הכירה לי כמה ילדים..אבל במיוחד הכירה לענת.
ענת הייתה מ א ו ש ר ת !!
את כל הבנים המקובלים והחתיכים..היא הכירה..
ודאגה לספר לי על כל אחד שהסתכל או עשה לה עיניים.
הרגשתי שמיום ליום..משבוע לשבוע..היא נהיית יותר מקובלת..ועם יותר חברות.
בהתחלה זה לא הפריע לי..שמתי פס.
אבל אחרכך כשהקרתי את יוגב..
פתאום הכל התחיל להפריע לי..כל נשיקה או חיבוק שהיא נתנה לו..למרות שידעתי שזה סתם להגיד לשלום..
גמאני הייתי ידידה שלו..לא הכי קרובה בעולם..אבל גם..
הבאתי לו נשיקה כשבאנו לבצפר וגם כשהלכנו הבייתה..
במסיבות רקדתי לידו..
ובאייסיקיו דיברנו..למרות שאני הייתי זאת שתמיד התחילה את השיחה.
לא הייתי הכי ביישנית בעולם..אבל פעם אחת הייתי באיסיקיו..
והייתה לו הודעת אוואי של "לא נמצא"..
פתחתי אוותה והיה כתוב לו "לא פהההה!! ילדה כמה שאני חולה עלייךךךך ♥"
מוזר..לא ידעתי את מי הוא יכול לאהוב..אז החלטתי לברר.
שלחתי לו הודעה והוא לא ענה לי...אז חשבתי שהוא לא שם..
אבל אחרי שנייה ..ענת שלחה לי הודעה
"תראיי איזה חמוד יוגבוש"
{[יוגבוששש?! ממתי היא קוראת לו ככה?!]}
"הוא כתב לייי את יוצאת היום נשמהה שלייי"
{[הלב שלי התחילללללללל להתחמם..הרגשתיי אותו דופק כל כך..
למההה לי הוא לא עונה..ולא הוא כותב ככה?!!!!!]}
יואוו הייתי כמעטטטט בטוחה שהיא הילדה שהוא אוהב..
הוא היה כזה מושלם.
למחרת בבצפר..עברתי לידו סתם ..
לא נתתי לו יותר נשיקה ..לא לשלום ולא לביי.
לא רקדתי לידו במסיבות..ולא דיברתי איתו באייסי..
אני לא יודעת עם מה שהרגשתי היה באמת אהבה..אבל היה משו זה בטוח!!
וענתת המשיכה לספר לי כמהה שהיא חולה על 'יוגבוש שלה'
אבל אתמול זה היה השיאא!!
-"לנהה תקשיבי את באה היום לבר מצווה של יוגב?"
-"כהה ואת?"
-"כהה ברוררררר..את לא יודעת מה קניתיי..איזה יפהה אני יהיה חבל"ז..הוא הבטיח לי ריקודד"
{[ריקוד?!!?!??! מה ריקוד? ממתי הוא רוקד סלואווו?!
זהווו אני לא הולכתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת]}
-"נוו אז מה את לובשת?!"
-"אמ..אני?" אני ילבש ת'חצאית שליי הג'ינס..ואיזה חולצה..
-"שוב ת'חצאית הזאת?! טוב חח לא משנה עזבי את מהממת בהכל"
{[ להרוג אותה עכשיוווווווו או אחרכךך?!?!?]}
-טוב אז אני יראה אותך כבר שם לא?!
-בטח.
כשהגעתי הבייתה התקשרתי לאלינור..הייתי זקוקה לדבר איתהה!!
היא ידעה הכל על כולם..היא ידעה ה=כ=ל על אמורים..כמו שאני ידעתי הכל על קשתות..
סיפרנו אחת ל'שניה הכלל..פשוט הכל.
התקשרתי אלייה ומשום מה..היא דיברה אליי נורא מגעיל..
כאילו שהיא עושה לי טובה שהיא מדברת איתי..
התעצבנתי!!
מה אני יכולה לעשות?! הייתי מעוצבנת בטיירוףף..
הקטע של יוגב
אחרכך ענת מעצבת אותי
ועוד אלינורר מדברת אליי ככה.
לא היה לי כח לכלום..רציתי פשוט..לישון..ולהתעורר אחרי שבוע.
אבל החלטתי לא לתת לענת את העונג..וכן ללכת.
התלבשתי הכי יפה שאני יכולה..פיזרתי ת'שיער..לא התאפרתי..אני לא אוהבת להתאפר..סתם שמתי קצת ליפסטיק לשפתיים!
ביקשתי מאבא שיסיע אותי..
כשהגעתי..ראיתי את חן..הלכנו ליוגב..אמרתי לו מזל טוב והכל..
ואז ענת הגיעה..יואוו איזה יפה היא הייתה..
הרגשתי נמלה לידה.
ראיתי את הניצוצים של יוגב כשהוא רואה אותה.
ואז קמילה הגיעה. קמילה הייתה חברה מאוד טובה שלי..היא עלתה לארץ לפני שנתיים מארגנטינה..ואני שידעתי קצת ספרדית..התחברתי איתה מהר..
התחילה המסיבה..היו כל מיני ריקודים..היה סבבה..באמת סבבה..
ואז בן הגיעה..הוא היה אחד הידידים הכי טובים שלי..הוא היה הילד הכי חמוד שאני מכירה..וכשמסתכלים טוב הוא גם חתיך!!
הוא היה ממש ממש ידיד טוב שלי..הוא ידע עליי הכל..כמו שאני עליו.
-מה קורה בן בן?
-הכלל מעולהה..בואי בואי נרקוד..
-יואוו לא..אין לי כח..
-נוו בשבילי בואי..
חח קיצור רקדנו..היה ממש ממש כייף.
בסוףף כמה זמן לפני שתיים עשרה ..כולם התחילו להתפזר.
ורק אני ..ענת..בן..קמילה..מאיה..יוגב ודור..נשארנו
דור..הציע לשחק אמת או חובה!!
-מה אמת או חובה?! מה אנחנו ילדים בגן?
מאיה אמרה..
נוו מה אכפת לכם יהיה מצחיק..אמר יוגב..
קיצור התחלנו לשחק.
פחדתי שיגידו לי להתנשק עם מישו..אף פעם לא התנשקתי..בפה כןן..
אבל נשיקה נשיקה..צרפתית..לא!!
שיחקנו איזה שעה וחצי..עד שהגיעה השוק של הליייייף..
הבקובוק הצביע על מאיה ויוגב.
אמת או חובה? היא שאלה אותו
אמת..
אמת שאתה אוהב את …
והיא עצרה..
ואז היא צעקה.. ע=נ=ת
הוא חשב לרגע..ואמר..
אני לא אוהב אפחד..אבל כןן..אני דיי דלוק!!
{[דלוק?!!?!?!? מה דלוק? הדמעות רצו לצאת, אבל עצרתי אותם]}
וזה עוד לא היה השיא.
השיא היה..כשהייתי צריכה להביא לבן נשיקה בפה..חח לא הייתה לי בעיה..
הוא היה כמו אח בשבילי..
הרגשתי שיוגב מזה מסתכל עליי..בצורה מוזרה..
ואז ישר הוא שאל את בן..ת'אמת..אתה אוהב את לנה?
אני כזה..פחח התחלתי לצחוק..
ואז הוא אומר..
כ=ן אני אוהב אותה..
{[מזה?! מה אוהב??]}
כשחזרנו הבייתה..
התחלתי לחשוב על הכל..איך יכול להיות שהידיד הכי טוב שלי..אחח שלי!!
אוהב אותי?!!!!!
בבוקר הרגשתי לא טוב..זה היה שבוע לפני סיום הלימודים
אבל החלטתי ללכת בסוף.
עברתי ליד יוגב..והוא לקח אותי לצד..לא הבנתי מה הוא יכול להגיד לי..
הוא עושה לי כזה..
-את אוהבת אותי?
-מה? למה נראה לך?
{[הייתי ב-ש-ו-ק]}
-דיי נוו תגידי ת'אמת אמרו לי שאת אוהבת אותי..ושאת אמרת לענת שלא תהיה חברה שלי..
-סליחה?!
-לא סולח!! את חרא של ילדה..למה נראה לך שאני בכלל ישים לב אלייך..אני אוהב את ענת וזהו.
-תקשיב לי ותקשיב לי טוב טוב..קודם כל אהבתי אותך..צודק..אהבתיי..
ב-ע-ב-ר, ובחיים..תקשיב לי טוב, בחיייםםםםםם לא אמרתי לה שלא תהיה חברה שלך..
ועכשיו..אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים, הבנת?!
והלכתי
-נכנסתי לשירותים והתחלתי לבכות..
איזה ילד מגעיל!! איך הוא היה יכול לדבר אליי ככה?
נרגעתי..יצאתי והלכתי לכיתה..לענת היה חיוך על הפנים..ידעתי שהיא גרמה לזה..אבל לא היה לי כח אפיל לכעוס.
הוא מצידו..הרגיש ממש ממש לא טוב עם מה שהוא עשה לי.
פשוט הוא היה מעוצבן..הוא חשב שענת לא רוצה אותו בגללי.
כי היא אמרה לו את זה
אבל כשהוא ראה אותך מתמזמזת עם איזה אחד מט'.
הוא התחיל להפניםם..שמי שחרא..זאת היא לא אני.
הוא הבין שבעצם הוא בכלל לא אהב אותה..
-ואני?! אני..הלכתי לבן, ודיברתי איתו..זה היה מזה קשה בשבילי
אני תמיד סיפרתי לו על יוגב..ועל הכל..כשהוא בעצם אוהב אותי.
התחלתי לדבר איתו..כשפתאום הגיעה יוגב..
- [יוגב] לנה אני יכול לדבר איתך שניה?
-[אני]לא..אני מדברת עם בן..
- [בן] עזבי לכי..
והוא הסתובב והלך
יואו הוא היה כל כך מבואס..
[אני] מה אתה רוצה?!
[יוגב] תקשיבי הבנתי שבעצם ענת היא חרא של ילדה..וקודם כל רציתי לבקש סליחה..
[אני] טוב..סלחתי..
[יוגב] באמת?!
[אני] כןן באמת..
[יוגב] טוב אז תקשיבי חשבתיי..שאם פעם אהבת אותי..אז יכול להיות שנוכל עכשיו..
{[מה הרגשתי? הרגשתי שאני מ-ת-ה]}
[אני] לא יוגב..עכשיו כלום..כבר מאוחר מדי…
הסתובבתי והלכתי..
חיפשתי את בן..והוא לא היה בבצפר..לא מצאתי אותו..
הלכתי לבית שלו..הוא לא היה..
לא הבנתי איפה הוא יכול להיות..
החלטתי לחכות לו..חיכיתי וחיכיתי..עד שהוא הגיע.
-בןןן..צעקתי
הוא הסתובב..
תקשיב אני רוצה לדבר איתךך
[בן] מה?
[אני] תקשיב הבנתי ש..בעצם אני בכלל לא אוהבת את יוגב ולא אהבתי..
אני..אוהבת..בןן..אני אוהבת אותך..
[בן] לנה..זה מאוחר מדי..
{[מה?!!!!!!!!!!!!!! מה מאוחר מדיי..יואו לא נכוווון
המילים הסתובבו לי בראש..'מאוחר מדי' 'מאוחר מדי']}
זה מאוחר מדי..לא יכולת להגיד את זה יותר מוקדם?
אני מחכה לזה כבר שנה שלמה!!
טוב שניזכרת..
[אני] אהה?! אתה רציני..
והוא הנהן עם הפנים היפות שלו , הוא התקרב אליי
ליטף לי את הפנים בעדינות ולאט לאט הרגשתי את השפתיים שלו נוגעות בשליי..
מנשיקה עדינה נסחפנו לנשיקה ארוכה ומלאת אהבה
ה-נשיקה !!! הראשונה שליי , בדיוק כמו שחלמתי על זה 😛
למחרת הכל פשוט הסתדר מעצמו..
יוגב..קצת התאכזב אבל הוא התאושש מהר..
הוא וקמילהה התחילו לצאת אחרי שבועיים.
ענת מחליפה חברים כל שני וחמישי..
וזהו החופש התחיל..אני ובן חבריםם והכל מושלם..
לבינתיים..כי אולי השנה הייתה שנה מסובכת..
אבל שנה הבאה תהיה הרבה יותר=] 😛
מממשששש יפה:]
אל תפסיקי לרשוםםם!!
מור'צי 😊
מהממםם
:>
אהבתתתי
ללאללה..=]]
QUOTE (שירן147 @ 19/10/2006) יפה..
עם שירן [: ^^
בננוות תודה על התגובות
אוהבת את כולכןן
המוווונים
תמשיכו להגיב 😛
יפהה מאמיי !@
ממש מוכשרתתת !
יפיתי 😊