מנסה להוציא את כל הרגשות
בשירים במכתבים אך הן לא יוצאות
אנשים אומרים לי להפסיק עלייך לחשוב
אבל לא יכולה את הרגש לעזוב
הם לא מבינים שאותך אני אוהבת
הם לא מבינים שאותך אין מצב עוזבת
אמרת לי שזה נגמר
אבל אחכה לך , בחיים לא יהיה מאוחר
לא יודעת אם אתה אוהב אותי
למה אתה לא יכול להשאר כאן איתי.!
ולמה אני מרגישה כ"כ עצובה
למה פספסתי אותך , פספסתי אהבה





