בגללך ,
כ"כ הרבה זמן אני סובלת
בגללך ,
אני כבר שנה לא מאושרת
משחק , מנצל , זורק
ואז..שכבר כמעט אותך שוכחת
אתה בא ומתנצל..ולך?!תמיד סולחת
והנה שוב הלב מתעורר
והנה שוב החיוך שלי חוזר
ופתאום..בוםם..
שוב סובלת , שוב בוכה , שוב לבד
שיקרת , ולא אסלח לך לעד..
תגיבו זה חשוב..
את כותבת ממש יפהה..
שיר ממש עצובב..
ואם הוא אמיתי..
אל תתייחסי אליו
אהני יודגעת שזה קשה
אבל תשכחי ממנו
תכירי בנים חדשים
ואל תסלחי לו כל כך מהר
אל תתני לרגשות שלך לחוז ראלייף!!
עם טוניטה ^^
את כותבתת מעלללללללף :]
תמשיכי לכתוב תמממיד
33> רותמי
יאאאווו..
שירר ממש יפההה...
כתבת אותו מהלב..ורואים את זההה
תמשיכי לכתוב תמיד!!!!!!!!!!!
וברוכה הבאה=]]
-יסווו-
כישרון!
איך את מסתובבת ככה בחחווץ?
חיחי,
את לא מפחדת שיחטפו אותך עם הכישררון!?
חיחי,
את כותבת מהמם בובי#,!
תמשיככיי לכתוווב-את עושה את זה כ"כ טוב%
אווהבבת 3>
קודם כל יש לך כישרון
ממש אהבתי נגעת לי בלב
אם זה עלייך רואים את הכאב
ואיך הוא מתנהג מגעיל
יצא לך מדהים מאמי
ותהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE קודם כל יש לך כישרון
ממש אהבתי נגעת לי בלב
אם זה עלייך רואים את הכאב
ואיך הוא מתנהג מגעיל
יצא לך מדהים מאמי
ותהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימההה!
אני פה בשבילך תמיד
מקסייםםם!
מור'צי 😊